Det blir ju inte helt exakt med förra årets betygskala men runt 1, 8-1, 9 borde jag få. Kändes som det gick mycket sämre än så. Många fel i första mattedelen
Det är ju bra! Vad ska du läsa?
Det blir ju inte helt exakt med förra årets betygskala men runt 1, 8-1, 9 borde jag få. Kändes som det gick mycket sämre än så. Många fel i första mattedelen
Tanken var att söka fristående Logistikkurser på halvfart och distans men jag blev väldigt lockad av Logistik- och ledningsprogrammet. Kändes helrätt för mig och tanken på att gå tillbaka till högskolan några år är mig faktiskt inte främmandeDet är ju bra! Vad ska du läsa?
Köp det blåvita. Det är snabbast!!!Jag har idag textiljacka och byxor men funderar på att köpa ett skinnställ och skulle uppskatta lite input...
Köp det blåvita. Det är snabbast!!!
Det viktigaste är att det sitter bra på kroppen. Är det obekvämt kommer du inte att använda det.
Koskinn töjer sig lite så köp inte ett för stort, hellre lite för litet. Känguruskinn töjer sig inte lika mkt så där måste det passa annars får man anpassa kroppen
Ett som sitter riktigt tajt och är som ett andra skinn du inte ens tänker på när du kör är det bästa, även i skyddshänseende. Astars GP-pro du nämner är inte på något vis för avancerat, snarare helrätt för sporthojsåka. Bara tjöööp!
Vad är prisskillnaden på stället hos mascot?
Välj det som sitter bäst.
Den där har man nog både sett och hört döna förbi på jobbet ibland !?
Sådär då var stället beställt! Blev ett Svart/Vitt, blev lite snopen då de helt plötsligt la på 6% i skatt pga "higher tax rates" utan förvaning. Men fortfarande 2000:- billigare än i Sverige så jag är nöjd.
Du frågade aldrig om priset? Får ju förhandla lite
Edit: Trevligt att spara 2000 men ta dem nu och åk tillbaka till affären och köp prylar där för dom. Är ju trevligt om de har skinnställ och kunnig personal nästa gång du behöver prova ut ett
(Det måste göras något år prisskillnaderna kan jag hålla med om)
Ingen som är lika sne i huvet som jag? Försöka klara av en godkänd Ironbuttkörning 12/5 på 125a?
Man kan köra stor hoj med
(Det måste göras något år prisskillnaderna kan jag hålla med om)
Ingen som är lika sne i huvet som jag? Försöka klara av en godkänd Ironbuttkörning 12/5 på 125a?
Man kan köra stor hoj med
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |