Vill bara säga att till helgen kanske de blir att köpa
En hoj som jag gillat sen den kom ..
Kan bara säga att de e en yamaha
En XT660 Teneré? A Braaaap!
Så där ja då va hojjen såld och diverse bilar som stod å skräpade... Nytt fordon är införskaffat Det blev inget på 2-hjul denna gång då jag känner att jag är för kass på att åka hoj så det blev tillbaka till rötterna..
Vad fan har du skaffat nu undrar ni säkert... jo det blev en Kompressormatad raggarbil istället som kanske kommer bli nån raktfram dräpare... Om inte annat så kan man börna å dricka öl i den
...Vad fan har du skaffat nu undrar ni säkert... jo det blev en Kompressormatad raggarbil istället som kanske kommer bli nån raktfram dräpare... Om inte annat så kan man börna å dricka öl i den
Hittade du något rådjur?
Fredag igen!!!
Du är välkommen att komma och hämta mig på lördag kväll så ska vi åka några varv i stan. Är sugen på öl!
Jag behöver sponsorer för ironbuttförsök. Gick åt kosing i Finland..
Edit: Då jag inte fått tag på sponsor så avböjer jag och åker och försöker hitta ett rådjur istället.
Va lixom.. hur fan tänkte du nu? Har en av iconerna från en svunnen tid och SÄLJER DEN!!! Behåll, konservera och häng opp i vardagsrummet. Waijnees kan du se som ingemans land.. Beträd och o du vill bli likviderad..DireCkT ! (för att citera en känd smöråkare)
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|