Sketsnack/Allmänt tjöt

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Niet, dessutom så finns de ju en så gott som sprillans naken i garaget så kan alltid ut och torr bryta på den. :hihi

Hade jag haft möjligheten/varit du hade jag: behållt sh för bana, KTM SD/690 för gata och 350/390 enduro för skog och is. Nu är jag inte du eller har plånbok för sådant garage än, lycka till i ditt val men prova att rasta hojen på bana. Det är en fin hoj med mkt motor!

Trevlig helg
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Mjo ju mer ja funderar så tror ja att ja kommer sakna den för mycket om ja gör mig av med den. :hihi
Problemet är som du säger man vill för mycket och plånboken håller inte riktigt med... Men men vi får se vart de slutar.
 

jockesurf

Old school racing
Gick med
22 Nov 2004
Ort
Habo
Hoj
Suzuki GSXR-1000 K2
Behåll! Koppla till under fullgas 2/3an på en raka....

*Rookietips* Kan vara bra att släppa av fullgasen lite när hjulet kommit upp en bit, annars kan det bli lite hårigt :hihi

Grundreceptet för all stunt verkar vara 50% övning och 50% ballar :fakta
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
ImageUploadedByTapatalk1390751191.138036.jpg
ImageUploadedByTapatalk1390751219.004662.jpg

Full macka, 2ans växel :fegarinte :slangafett

*Rookietips* Kan vara bra att släppa av fullgasen lite när hjulet kommit upp en bit, annars kan det bli lite hårigt :hihi

Grundreceptet för all stunt verkar vara 50% övning och 50% ballar :fakta
 
Last edited:

wicknertz

Sweden By Wicked
Gick med
1 Apr 2006
Ort
Eksjö
Hoj
Ktm 690 på ANAboLa!
Nån som behöver handla Däck? Tänkte beställa från tyskland och frakten bli billigare på 2! Hojta a.s.a.p.
 

wicknertz

Sweden By Wicked
Gick med
1 Apr 2006
Ort
Eksjö
Hoj
Ktm 690 på ANAboLa!
någon sida som du brukar beställa från sp kan man kolla upp om man ska beställa åtminstone ett nytt bakdäck. :tummenupp

mynetmoto.com tycker jag ligger bäst i pris om man är 2 o delar på frakten (30Euro från -14) Har beställt flertalet gånger och dom brukar vara hemma inom en vecka. Aldrig strulat.
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Du som var så sugen på att Köra Bullen, bara köpa och kränga på dessa så är de lungt. :hihi
Hyffsat billiga antar ja ?!

Isdäck

74625.jpg
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
mynetmoto.com tycker jag ligger bäst i pris om man är 2 o delar på frakten (30Euro från -14) Har beställt flertalet gånger och dom brukar vara hemma inom en vecka. Aldrig strulat.

Var ju inte vråbilligt så man kände att man ville spontanbeställa, får ju däcket (sportsmart 2) ungefär för samma pris på mcdackonline med tanke på frakten som tillkommer även om man är två och beställer, iofs har du kanske redan slängt i väg beställning.

Tack ändå...

Vad blir priset för standard strl sportsmart?

På mynetmoto:

2597:- (med frakten inräknad)

mcdackonline:

2680:- (frakten inkluderad i pris)

Så ingen jätteskillnad prismässigt och de är räknat på Nuda std. dimensioner på Sportsmart 2 fram+bak.
 
Last edited:

wicknertz

Sweden By Wicked
Gick med
1 Apr 2006
Ort
Eksjö
Hoj
Ktm 690 på ANAboLa!
Var ju inte vråbilligt så man kände att man ville spontanbeställa, får ju däcket (sportsmart 2) ungefär för samma pris på mcdackonline med tanke på frakten som tillkommer även om man är två och beställer, iofs har du kanske redan slängt i väg beställning.

Tack ändå...



På mynetmoto:

2597:- (med frakten inräknad)

mcdackonline:

2680:- (frakten inkluderad i pris)

Så ingen jätteskillnad prismässigt och de är räknat på Nuda std. dimensioner på Sportsmart 2 fram+bak.

Kanske var just därför jag ville ha med mig någon att beställa för då är dom bäst i pris.

Bara surt att dom tar 30 euro i frakt men alla bäckar små. Jag har inte lagt en beställning än men skall göra det idag eller imorn iaf.
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Ok, men om ja la på två framhjul och två bakhjul så dubblades frakten så de blev same same om man är två. Men du kanske bara ska ha ett bakdäck ?
 

wicknertz

Sweden By Wicked
Gick med
1 Apr 2006
Ort
Eksjö
Hoj
Ktm 690 på ANAboLa!
Jo, blev bara 1 bakdäck. Hade visst ett däck att inhandla i trakten fick jag påmint. Men läste i en annan tråd att mynetmoto visst vart lite tjuriga när det var vinter så jag skippar det o beställer ifrån dackonline.
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Landade i Geneve igår, sol och 5-10 grader varmt. Kul att få se lite mc, saknar inte snö och kyla!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top