Leder vi i Eksjö ligan då med 3 990 SMR i samma by?
vem är den tredje?.. är det mygel på gång mon tro?
Leder vi i Eksjö ligan då med 3 990 SMR i samma by?
Idag gick det extra bra, gjorde bort mej.. Tankade upp bensin, fyllde på kylarvätska, satte dit batteriet åt fel håll, koppla dit plus/minus. Märker att jag gjort fel, byter håll - tvärdött. inte en lampa lyser, inget..
Ska ladda upp batteriet och prova igen. (osäker på hur mkt kräm det är i) annars blir det nytt.
Har kopplat bort generatorn, har kvar att kolla alla säkringar.
Vad är nästa steg om det inte hjälper, ECU:n?
Tur att gårdagen var bättre, Husa 390 är en fin hoj att köra. Riktigt fin! Tack Kman
Tjeeena Mike! Roligt att ha dig tillbaks. De där hojarna är ju perfekta att glida ner till Waynes med på onsdagarnaEfter några år av Mc-Dvala är jag tebax igen
/Mike
Ja ditt flin efter att ha bränt upp i skogen i jeans gick inte att ta miste på och din lille son kunde inte slita sig ur garaget. Bensin i blodet!Tur att gårdagen var bättre, Husa 390 är en fin hoj att köra. Riktigt fin! Tack Kman
Tjeeena Mike! Roligt att ha dig tillbaks. De där hojarna är ju perfekta att glida ner till Waynes med på onsdagarna
Sätt Street Rod fotpinnar på V-rodden så kan du hänga med hyggligt på krokvägar. De har rätt ok chassin till skillnad från de klassiska HD-modellerna.
Vad är Night Train-hojen för modell i botten? NT är väl bara en helsvart variant av olika modeller? (jag kan ha fel)
Beklagar omständigheterna. Ägna förra ägaren en tanke vid åktur så lever personen kvar inom oss. Vet precis hur det är
Ja ditt flin efter att ha bränt upp i skogen i jeans gick inte att ta miste på och din lille son kunde inte slita sig ur garaget. Bensin i blodet!
vem är den tredje?.. är det mygel på gång mon tro?
Are u calling me a liar!!?? Inte då Danne, vi var o hämtade en i senhöstas åt Edmonds granne En -09 som han fick löjligt.. jo ja menar LÖJLIGT billigt uppe i dalsland. En del och göra men vi har grejat vintern lång så den är ganska fit for fight nu =) Det var han som var med på wheeliekvällen med ninjan, blond biffig snubbe som kör utan handskar om du kommer ihåg..
Vad är Niffsarpen för något??Tjoho!!
Pratade med jocke i smc Jönköping om att de ev var sugna på att hyra niffsarpen i Eksjö,
Om det nu blir av vad skulle ni vilja att det skulle va för typ av jippo??
Frikörning? givevis så måste man ha lite körning som det är normalt på smc.
mc utställning mm kom gärna med förlag och om ni skule va intresserade
Vad är Niffsarpen för något??
Frikörning för oreggade tvåtaktsmotarder tycker jag
De går säkert att lösa om de blir av..
Ge gärna tips va man kan hitta på så kanske man kan göra det
Till något bra och kanske kan återkomma nästa år
Den går oxå att hyra, 3k. Vi kollade det förra året men för liten på tjocksumo så det blev inget vidare med det.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|