Sketsnack/Allmänt tjöt

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Se om man kan få tummen ur och köra på bana detta året, hade tänkt ta körkort men då jag har byggt nytt hus och måste göra ett badrum för 100 000 så tycker inte frugan att mc kort är prio 1 :)
Dock vill man ju köra, men köra på bana utan vana kan bli svårt och göra ont :)
Köra på bana är kul och gör inte inte ont.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Låter som det börjar rör på sig både här och där.

Då var premiären avklarad för egen del. Lite ringrostigt i början men takterna sitter i :) Blev en "lugn" runda till och från macken med obligatorisk slangning vid avfarten mot hökensås.

Dags att ställa på för sässongen och fixa klart service och drivpaketsbytet. Någon som har verktyg att låna ut till kedjan?
Jag har kedjeverktyg du kan låna

Danne

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
Yamaha R1 -16 KTM SX-F 250 -13
Vem var det på SMC-R i jönköping i korset vid PB, Igår klockan 14.00 - 14.30 kanske?
Hojen måste kittas med AKRA :)

Härligt att se folk ute, själv skruvas det mer enduro och Quadcopter :/

jonte_jkpg

Medlem
Gick med
21 Dec 2012
Hoj
ktm 690 smc-r 2013
Vem var det på SMC-R i jönköping i korset vid PB, Igår klockan 14.00 - 14.30 kanske?
Hojen måste kittas med AKRA :)

Härligt att se folk ute, själv skruvas det mer enduro och Quadcopter :/

det måste vart jag, håller på med inkörning, ska göra byta till wings samtidigt som jag gör 100 milsservicen nu i maj :hihi låter ju som en jävla moppe nu :crash

Tailgunner

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2012
Hoj
TDM 850 -99
...hamnade bakom en honda civic, höll på trilla av mc:n när har läste under regplåten "MILF MOBILE"

:tuttar hon svängde, så jag verifierade aldrig.

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Yeeehaaa, då var första turen med hojen avklarad och säsongen 2014 inledd, måste säga att man saknat att köra Gixxern, nu blev de bara ett par mil och man fick vänja sig vid att man har alla dessa kusar under sig så de kan gå undan. :hihi

Tog en stund innan man insåg att man inte behövde ligga och skava bakom alla bilister utan man kunde ganska snabbt och smidigt ta sig förbi. :fakta

Känns grym Gixxern så den blir kvar i min ägo helt klart... :yoparty :tummenupp

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Den 24-25 maj erbjuds du som äger en Kawasaki en oförglömlig MC-helg på Sviesta-banan i Linköping, ett gratis event där du får tillfälle att lära dig grunderna i bankörning och testa vad din Kawasaki går för. Kawasaki kommer även ha de flesta av sina landsvägsmodeller på plats – och om du vill får du även provköra dessa. Det är begränsat antal, och först till kvarn som gäller...

Eventet är kostnadsfritt – anmäl dig redan i dag. Begränsat antal platser, så ”först till kvarn” gäller. Välkommen!

Kawasaki kommer inom kort att presentera en agenda för eventet.

Plats: Sviesta-banan i Linköping
Anmälan görs på kawasakievent.se

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Öppethus MC-kompaniet i Väring 5-6/4

Dags snart igen för detta event, tänkte ta mig dit as usual och kika samt se om man få testa nya Superduke 1290 monstret, KTM lastbilen brukar ju vara där så man kan ju hoppas. Finns gott om stjärterum i familjekombin om de är fler som vill haka på. Se om man inte kan fynda något i shoppen med när man ändå är där, skulle behöva lite nytt gummi (sulor) på hojen.

Åker troligen upp på Lördagen... Hoppas på strålande väder med.

jockesurf

Old school racing
Gick med
22 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSXR-1000 K2
Sådär ja. Då var MC-premiären till jobbet avklarad denna fina morgon. Stålsatte mig för en kall tur, men Alpinestars höll mig varm och fin hela vägen :banana Sjukt vad man har saknat att gränsla tvåhjulingen :fakta

IMG_2976.jpg

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...