Sketsnack/Allmänt tjöt

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Byxor man inte är rädd om, hoodie man inte är rädd om.

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Jävla sugen ja är på paintball nu. Ska nog sätta ett kamera fäste på mitt paintball gevär ;)

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Kom på att på söndag har jag oxå egen GoPro.
Ska bli kul att börja filma, ska bli kul att skjuta på er!

Tailgunner

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2012
Hoj
TDM 850 -99
Jag har cyklat 1,5 mil om dagen för att få upp flåset till färgbollen. Annars kommer jag tappa allt efter första breaket :p

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Ska man ha gopron på paintball geväret eller typ någon annan stans?

Vad tror ni blir bäst? :tungan

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
1,5 dag gammal och min son har redan varit med i garaget, resultatet blev flyttade fotpinnar. Raceputte som jag är så har jag självklart justerbara piggar. Hoppas jag kapade 1 sec / varv tack vare 1 timma i garaget.

Nästa gång ska jag vara 2-3 timmar i garaget, då blir jag snabb!

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Haft min risk2a idag. Satan vad kul de va. Tekniskt sätt är de bara att boka prov och uppkörning någon gång i slutet av Juli:rolleyes:

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Haft min risk2a idag. Satan vad kul de va. Tekniskt sätt är de bara att boka prov och uppkörning någon gång i slutet av Juli:rolleyes:

Minibullen gjorde risk1 i dag! Bokade första körning i nästa vecka och risk2 i början på juni!
Klappar mig själv på huvet igen :nicka

Nu kommer grejer! Nu får du hasa dig hem räven!

Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
JA bilen från Norr avgår i morgon så på Fredag är jag fit for fight igen... Lördagen ser ut som den kan bjuda lite på grill på altanen om de är någon som känner sig sugen ?!?!

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Äntligen värme! Så härligt att kunna gå ut på morgonen i shorts och Tisha, köra hoj i perforerade racestället och sitta ute och äta middag på altanen :)

"Nu är den här - kurdens bästa vän. SOLEN!"
citat av en kursdeltagare i april då det var 3'C på Gälleråsen och han körde i bara tisha och raceställ :rolleyes: :D

Last edited:

Ziephon

Biblioteksninjan
Gick med
11 May 2009
Hoj
-04, Aprilia RSV1000 R Factory
Tog lite tid innan man bekantat sig med SH:s nya layout *doh* Kul att det blev en egen forumdel för alla i JKPG med omnejd :tummenupp

Jahaaa då var hojen såld och det mesta känns tomt och menlöst :brinnerup Lagom när vädret slår om från riktigt skitväder (snubben som köpte hojen fick provköra den i ~7grader och spöregn *haha*) till fantastiskt försommarväder...nej jag är inte alls bitter :tungan Får se om det blir något nytt på 2 hjul eller om det blir något nytt med "4 väggar och ett tak"...

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Äntligen värme! Så härligt att kunna gå ut på morgonen i shorts och Tisha, köra hoj i perforerade racestället och sitta ute och äta middag på altanen :)

citat av en kursdeltagare i april då det var 3'C på Gälleråsen och han körde i bara tisha och raceställ :rolleyes

Och som gubben på Handelsboden sa: Det är redan för varmt för att köra hoj.

Kan hålla med honom när jag satt i bilkö 5-6 km på motorvägen pga asfalteringsarbeten.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Under Armour heat gear är så najs när det är varmt! Men 'satt i kö'? Du kör ju hoj ffs. Då glider nån ju förbi! :tummenupp

ZigBee

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2007
Hoj
-07, KTM SuperDuke R & -07 KTM SD
Haha skön optimist, var han kurd eller?

Gott folk det är Kortegen imorgon, vi bestämmer tid och lägger in en tråd i åka forumet sedan när vi bestämt tid&plats. Vart träffas vi och när?

"MC-kortege utgår fr. Hovrättstorget - Ö.Storg. - V.Storg. - Juneporten/Filmstaden - Klosterg."

http://www.jonkopingcity.com/evenemang/evenemang-2012/jonkopings-marknad

citat av en kursdeltagare i april då det var 3'C på Gälleråsen och han körde i bara tisha och raceställ :rolleyes

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...