View attachment 420304
Sådär ja nu har de nya bootsen fått sällskap av ett ett GP PRO-helställ som jag suktat efter i flera år. Blev j#*%igt tight med ryggskydd och bröstplatta, men det blir nog förhoppningsvis perfekt efter lite användning . Nu blir det till att testa knäpuckarna nästa gång det blir dags för bana
Man måste ju prova en garagevändning ju...
En Tuono 1100 skall jag absolut åka och testa då den åtminstone på pappret tilltalar mig mycket. Tittade även lite närmare på en Tuono (V4R iofs) på Rudskogen för några veckor sedan som en vänlig själ lät mig provsitta, och den satt jag som ett smäck på. Kändes klockren rent ergonomiskt.
Roligt det här att prova runt och fundera och spara
Vart åker du för att prova en S1000R Rav3n?
schyssta Reviews btw!
Tack, det vore jättekul!
Har de apor på Johans MC? Jag såg inte dem på hemsidan över återförsäljare. Jag har för övrigt försökt komma på var som vore lämpligast att åka och provköra någonstans. Om man råkar falla pladask och vill köpa/serva där i förlängningen känns det ju bra att börja kontakten på "rätt" ställe redan från början. Mek1 i Lidköping har jag varken hört bu eller bä om. Probike i GBG verkar folk vara allmänt besvikna på i Tuono-tråden. Biscaya verkar ha slutat sälja Aprilia. Nåra tips?
Passerar erat fina Jönköping nu
Tack, det vore jättekul!
Har de apor på Johans MC? Jag såg inte dem på hemsidan över återförsäljare. Jag har för övrigt försökt komma på var som vore lämpligast att åka och provköra någonstans. Om man råkar falla pladask och vill köpa/serva där i förlängningen känns det ju bra att börja kontakten på "rätt" ställe redan från början. Mek1 i Lidköping har jag varken hört bu eller bä om. Probike i GBG verkar folk vara allmänt besvikna på i Tuono-tråden. Biscaya verkar ha slutat sälja Aprilia. Nåra tips?
Din gamla hoj som ligger ute på Blocket Raven?
http://m.blocket.se/angelholm/Suzuki_GSX_R_1000_62006738.htm?ca=11
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |