Ska du ha handtag på tjejen?
Kärlekshandtag i finare term
Ska du ha handtag på tjejen?
Hojdäck.se var mest prisvärd när jag handlade mina michelin-däck, de skickar till vianor som byter för 400kr/däck eller 750kr för båda när man kommer in med hojen. Jag lämnade dock på lös fälg till lokala däckkrängaren och då blir det ju lite billigare.
För er som söker garageplats på Torpa i jkpg. Jag har en plats i brf. Klostergården som ligger vid Brahegatan/Myntgatan. Denna kommer jag säga upp i höst då jag skall flytta till Norrahammar och få eget garage.
Kan ju vara läge att höra av sig till Inges Fastighetsservice 036-19 04 15 alt. 070-888 31 73 och ställa sig i kö.
Nu vet jag inte om det redan är kö för Mc-platserna.
/Nicke
Nice, tack för tipset. Vad ger du för den? Du kan inte nämna att en "vän" önskar ta över? ;D
Ockerpris!
I depån på Gelleråsen kostar däckbyte och balansering 40-60 kr per löst hjul när raceteamen är där med sina däckmaskiner.
Synd att jag inte tänkte på att byta där själv innan vi lastade och åkte.
Jag fick 300 kr när jag bytte båda Mikeys däck för hand.
Öronen tjuter, händerna kittlar, halsen rosslar, rösten är försvunnen, benen är prickiga och levern gör ont. Fan jag tror att jag varit på mcträff i helgen
Men jävlar vad kul det var ändå
Fan finns ju ett par riktigt fina R6r på blocket
Måste ringa upp försäkringsbolagen imorgon och kolla vad det kostar
Någon som vet om det är några större skillnader på 2000 - 2003 modellerna? Något annat som man bör tänka på när det gäller dem?
Men om inte du har ångrat dig bullen är det väl bättre du behåller den!!! Du får ju inte bli rädd för den för en liten vurpas skull !
Trodde Bullen fastnat för banåka? Varför sälja?
Har inte blivit rädd.. Bara för bekväm, sedan känner jag att det börjat gå alldeles för fort på vägarna. Tacka räven för att jag fått bytassjukan
Skyll inte på mig nu bara för du blivit sugen...
ja blev sugen med men på att uppgradera årsmodell på cykeln.
Det var det roligaste jag gjort att köra på bana. Det kommer ske med nästa hoj med
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|