Hittade en Gixxer K8:a idag som verkade vettig till ett bra pris vad ja förstår. håller åp och luska lite mer om den. Samt bett Folksam komma med ett försäkrings uppgift på en avställningsbar försäkring.
Klart. Kom förbi baraÄr det nån som har en momentnyckel som fixar 40nm?
Klart. Kom förbi bara
Fräsch!!! Köp!!!Hittade en Gixxer K8:a idag som verkade vettig till ett bra pris vad ja förstår. håller åp och luska lite mer om den. Samt bett Folksam komma med ett försäkrings uppgift på en avställningsbar försäkring.
KnappastNä du hänger för mycket med kalle.... Hade kalle kört min R1a hade han varit minst lika snabb som han är nu....
Dåså. Hur känns nya däcken? Och var var du igår? Grym Tranemorunda juTack men rastlös som man är så sitter puckarna på plats nu, riktigt underhållande att såga i kåpor. Ingen återvändo så att säga
Slå till för fan!Ja den talar till mig mer och mer, ska få ett regnr på hojen så ja kan riktigt luska på priser... Men suger är enormt, om inget annat är problem med så får man nog slå till innan den är borta.
Den BMW hade en lång och diger lisa av godis, de måste vara en rolig hoj...
Säg till om du vill ha sällskap till Eskilstuna framöverså får man nog slå till innan den är borta.
En liten varning där, jag gjorde så härom året och efter tionde gången chockhöjdes min premie utan förvarning till 50000 kr/år. Jag sade omedelbart upp alla mina försäkringar i det bolaget då med hänvisning till kontraktsbrott men det var väl det de villeGarage förs är Max 300/mån, sen spalt det mindre roll vad hel-hel kostar, ara man orkar ställa av/på.
Säg till om du vill ha sällskap till Eskilstuna framöver
Fräsch!!! Köp!!!
Ett Taylormade Exhaust på den så...
Det som sitter på e helt ok med iof
Den här gillar jag! Synd att inte gatgrejorna medföljer. Då kanske det hade blivit ett snack med banken
S1000RR Superbike, 196 hk
Knappast
Nog dags att bytlånas lite så du får smaka på riktig Gixxer-power
Dåså. Hur känns nya däcken? Och var var du igår? Grym Tranemorunda ju
Kanske åker ut och slangar ikväll samt eldar upp det sista på däcket, fegade vid shell igår..Ingen som är ute och brummar i det fina vädret?
Kanske åker ut och slangar ikväll samt eldar upp det sista på däcket, fegade vid shell igår..
Jag jobbade i Örebro idag, körde 195 uppåt och 50 samt vätternleden hemåt.... rätt nice touring
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|