Tailgunner
Ny medlem
Jo jag tänkte ta den upp men försov mig imorse så jag ville inte riska mer tid
Sist jag klotade (Mantorp 2008) så ville de inte ens ha bilder på grejorna, än mindre skrotet. Jag skrev en lista på allt skadat, inköpsår, nypris och vad jag ville ha i ersättning. Fick ersättning/värdeminskning för allt utom mina gamla stövlar tror jag. Även civilkläderna jag hann byta om till som klipptes sönder på akuten ersattes.skyddsutrustning ersätts vanligtvis. Men de pajjiga sakerna brukar dom vilja ha skickade till sig
Sist jag klotade (Mantorp 2008) så ville de inte ens ha bilder på grejorna, än mindre skrotet. Jag skrev en lista på allt skadat, inköpsår, nypris och vad jag ville ha i ersättning. Fick ersättning/värdeminskning för allt utom mina gamla stövlar tror jag. Även civilkläderna jag hann byta om till som klipptes sönder på akuten ersattes.
Vem vet. Kanske är hårdare numera...
Highside ut på start/mål. Jagade en kompis på Gixxer1000 med min 750 och vred på för mycket. Bridegestone BT-002 Race var inte så bra bakdäck ens när de var nya och framförallt inte när de var slitna. (framdäcken var skitbra) Hann tänka 'Jag räddar den' innan jag åkte i backen och tumlade. Bröt skulderbladet och pajade rotatorkuffen. Gör fortfarande ont att kasta boll
View attachment 367175 View attachment 367176
Hej. lite ny i forumet. har en fråga?
Det blev en tur på arslet igår... bromsade förhårt och låste framhjulet och gick omkull .
Tack och lov har jag helförsäkring och hojen ska lagas.
Fråga: är mcproffsen något att ha i jönköping? eller vem tror ni kan laga min Suzuki bäst? (Maskot, MCguiden?)
Tacksam för svar. MS
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |