Själv är jag pepp Helvete att testa bana efter allt snack... så får väl palla mitt arsle och Gixxern ner nästa ggn ja har förutsättningarna att komma ifrån.
Är det någon som har CHEST MOUNT till Gopron att låna ut på lördag? Ska till Liseberg då och tänkte filma allting och se om de blir något att ha. Hade underlättat lite med chest mount
Hemskickad från sjukan ikväll för att komma tillbaka imorgon Läkarna kan inte se någon på röntgen men tror också något är brutet. No shit, bröstben och nyckelben buktar ut 2-3cm på högersidan och det knakar fint när man ändrar läge på armen. Nyckelbenet flexar 0,5 cm bakåt och i höjdled trots allt gammalt titan som sitter kvar sedan tidigare skada
Glädjande i a f att försäkringsbolaget täcker vurpan med både olycksfall och reparation av MC. Ska försöka få ner den till mascot snart så de kan dra igång hela processen. Vore gott att komma upp i "sadeln" igen innan det är dags att ställa av.
Retar mig fortfarande att jag inte vet exakt varför bromsarna gav upp för mig. Finns säkert en hel del tänkbara teorier. Ska be Mascot kolla över bromsarna när de får in hojen. Det var i a f ok nivå på vätska kvar i behållaren och jag kollade beläggen samma morgon. Kan det ha varit luft i systemet som börjat vandra p g a vibrationer och hårdare körning än vanligt? Kärvande bromscylindrar? Vill ju inte råka ut för något liknande igen. Bara en jäkla tur att det hände där det hände och inte på vägen hem från torpet. Läskigt som fan var det iallafall.
Skriker du när du åker Atmosfear så kastar jag sten på dig från mitt fönster
Skriker du när du åker Atmosfear så kastar jag sten på dig från mitt fönster
Låter som du har en perfekt lägenhet att ligga bakfull på om somrarna...
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|