De ja fick rekommenderat till mig när jag körde 2-t 250 var Motoex 2-takts olja skulle vara de GODASTE enligt många. Men smaken är som baken, funkade fin fint för mig. MC Sport Aren i Jkpg har denna olja hemma. 

Gott. Jag jobbar en massa och skjutsar ungar till allehanda aktiviteter däremellan de närmaste dagarna. Inte lugnt förrän fredag kväll. Du kan låna nitverktyget av mig om du vill göra det tidigareÄntligen! nu låg lappen i Hallen! stål i härliga former från tyskland ! Nytt drivpaket så blank och fint. K-man när kan man komma över och leka med din sprintnitkedjesak?
jag kan nu tex.. och varje kväll i veckan osäker på helgen
Mellanröret brukar öka i storlek bakåt och de varierar mellan varje modell. Du måste nog tyvärr mäta på ditt eget rör för att få exakt på tiondelen.Vet ni vad det är för mått på röret innan sliponet? 2 tum?
Jag ska boka söndagseftermiddagen v 21, dvs 27e maj, nånstans. ÅterkommerFolk, vad blev slutsatsen av paintball? Slog det fast nåt datum eller?
Min härliga vecka fortsätter.
Bilen är på Haralds för att fixa till en skärmkant. En kakelplatta på köksgolvet sprack igår. Micron dog i lördags. Inga samtal på annonsen på blocket. Datorn har dödsryckningar[/SIZE][/I]
Min härliga vecka fortsätter.
Det här är för att du ska påminnas om hur bra du har det annars. 'Det är en fas'Min härliga vecka fortsätter.
Om banan verkar schysst så får du gärna kontakta honom och kolla pris. På A6 var det 250 kr/pers inkl 200 bollDrättinge Battlecamp (ligger strax efter kaxholmen)
Ägaren var inne som kund till mig, så jag bad om ett visitkort. Verkade inte som att priserna var helt skrivna i sten.
Går bra. Är inte ledig förrän fredag så du vet men det fick du i sms ocksåK-man, Om det blir bra väder någon kväll så ringer jag.
På A6 var det 250 kr/pers inkl 200 boll
och 50 kr/100 extra boll
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |