Måste va brutalt med turbo, men hade jag haft extra pengar skulle det bli en SST600.. Finns några till salu. Men det skulle vara för att komma från guld fälgar & svart hoj
Hehehe har du blivit lite småkär i 600:erna ?!
Om jag hade pengarna hade jag handlat DiRekCt!
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=63165
Hayabusa turbo. 340 hp by Andersson. Inget kan jämföras med turbohoj
Svarta hojar med guldfälgar är inne 2012 har jag hört
Oh den var rätt snyggt gjord, inget hänge utanför kåpern, så som turboaggregat osv. Diskret och snyggt. Sen hade byggaren fixat till bakdelend som ja tycker är fulast på Busan i vanliga fall så
för den. Turbohoj skulle vara kul att testa nån gång bara för att ha gjort de.
---------------------------------------------------------------------------------
Läges rapportering från Mr.Invalido:
Inskriven 12.34, opererades 13.30, vaknade upp på uppvaket 15.15, röntgades 16.05, rastlös till 18.30 då ja äntligen fick snacka med kirurgen och blev hemskickad med en påse morfin.
Allt gick bra och kirurgen var övernöjd med hur han fått till stiften i tummen. Ska se om ja kan få fatt på röntgen som visar före och efter..
Men man kunde se att tumbenet hade flytta sig 1,5 cm ur sin ord. position.
Nu är de gips i 4 veckor och sen ska man in och ta bort de samt de två stift som sitter i näven. Efter de blir de träning av handen för att få upp styrka och funktion till normalt. Han trodde inte att de skulle bli så långdraget att få den i fuktion igen innan man kunde ge sig på MC:n igen. Peppar, peppar
Sjukhuset's awesome gröna klänning med via knästrumpor till, nice...
Paketet handen kommer befinna sig i till 7/6...
Tyvärr inga heta Nurses på uppvaket eller vid operation...