Visningsbild och avatar är inte samma. Kan det vara problemet?Varför visas inte min visningsbild när man skriver ett inlägg, den e ju pheeeet !!
Edit, pucktvåa
Hej Gixxen. Har du hoj fortfarande? Vad för nån?
Last edited:
Visningsbild och avatar är inte samma. Kan det vara problemet?Varför visas inte min visningsbild när man skriver ett inlägg, den e ju pheeeet !!
Låter som min före detta semi-svåger. (de var inte gifta) Bra kille ivf. Pratar om att skaffa hoj. Får se hur det blir med det...K-man: Konstaterade att vi visst hade en gemensam bekant idag. En kille på "tre lingon" som också brukar vara ute och panga med pickadoller
Låter som min före detta semi-svåger. (de var inte gifta) Bra kille ivf. Pratar om att skaffa hoj. Får se hur det blir med det...
Grillafton, bäRtZ, ett par mojitos, skönt folk, lite gaming. De drar vidare och jag stannar hemma med Leia. Hanna jobbar natt. Somnar sittandes i soffan framför F1. Vaknar halv sex och ryggen känns som en ostkrok. Hyfsat mycket att röja upp i köket Var är min 19-åriga öststatsstädtant när man behöver henne som mest?
- uppe med tuppen
Hej K.
Kör en 929. Haft den i ett par år nu. By the way, vi 2 samtalar i tele rätt ofta. Ska ni ut å åka något idag?
Yipp? Jobbar du på Securitas? Mitt ex jobbar där oxå (inte han med pistolerna..)
Min sambos ex, killen jag snodde henne ifrån, blästrade av och pulverlackade mina gratis!!Någon som har tips att dela med sej, gäller lackering av fälgar.
Min sambos ex, killen jag snodde henne ifrån, blästrade av och pulverlackade mina gratis!!
De håller än så länge dessutom. Inga genomsågade ekrar
Absolut. Det hänger lite på när de kör vissa färger, om de kan ta med 'lite extra'. Vad vill du ha för färg? Mörkgrå? Svart? Blank?
Om du träffar han, kan du fråga om han vill lacka ett par/pris isf?
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|