Han var fin i mina rosa 90-tals mc-stövlar iaffrån väldigt osäkra källor så har jag hört att goffe gillar chockrosa och lilametallic. tänk 80-tals pastell
Varför på släp? Du får köra den till besiktningen även om du har körförbud..?
Edit. Tack Mats för hjälpen med bildatorn!
90-talet... mest mjukt läder. Ett par tåpuckar dinglandes i lite kardborre.Dem stövlarna var bland det skönaste jag haft, lånar dem gärna någon bandag framöver.. Mest för att bryta av lite.
Stor fråga från en stor man: rakar skallen, men ska man ha skägg eller är det helrakat som gäller?
Vad är CoC?Den är importerad och då måste man ha specialförsäkring som kostar en massa. Fick regbesiktningen godkänd idag i alla fall. Men de vägrade skriva in tekniska data innan de fått CoC och den ville de ha ett orginal på. Så jag måste in dit igen och visa upp CoC och först då gör de en kontrollbesiktning och den är ok att köra med.
Var surt förra veckan också då jag hade tid i torsdags och de strejkade. Men hoppas ni alla har kul på hojen och att du får ordning på din snart professorn.
Chris: Bästa tjejen jag nånsin träffat. Kan inte förstå en som inte tar vara på det. Han var inte så glad då men nu har vi en sund relation iom hans två barn i mitt hus. Fälgarna lackades inte under separationen direkt
Han skulle ju se 20 år yngre ut utan skägg. Sannolikt coolare också, i mina ögon iafHur cool ser inte denna snubben ut då?
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|