Übergixxerns odometer slog över 5000 mil på väg till besiktningen idag men den rullade ändå igenom u.a.
Suzuki håller!
Ja eller hur.. den är ju inte skruvad med
Med tanke på hur hårt och långt den gått så får väl en topplockspackning nästan räknas in som slitdel, ellerJa eller hur.. den är ju inte skruvad med
Med tanke på hur hårt och långt den gått så får väl en topplockspackning nästan räknas in som slitdel, eller
I övrigt tycker jag att den har hållit jäkligt bra
Übergixxerns odometer slog över 5000 mil på väg till besiktningen idag men den rullade ändå igenom u.a.
Suzuki håller!
Tjockisen som körde min såg svettigt nervös ut när han kom tillbaks och sa att "Ja, det märks att den vill mer än jag klarar av.."... Besiktningsmannen ville knappt lämna tillbaka gixxern efter provturen
Min är förvisso knappt inkörd med 3400 mil på mätaren och antagligen inte levt lika hårt som K-man's men får jobba på det. Besiktningsmannen ville knappt lämna tillbaka gixxern efter provturen
Tyckte det var dags att kosta på den en ordentlig tvätt och puts. Finns alltid mer att göra men man vill ju hinna med att åka också...
View attachment 386782
Bakskärmen är ledig här igen. Bara att hämta/lånaOh där är hon gamla bettan... ska se hur de går med den svarte på Besiktningen, bör inte vara några problem.
Hej alla!
(Ni får rätta mig om jag skriver i fel tråd..)
Jag är nyinflyttad i Jkpg och har en förkärlek till det mesta som låter högt o går fort..!
Har länge funderat på att ta kortet men pga andra prioriteringar har detta länge legat på is.
Till dess att jag bestämt huruvida det blir kort el inte så ville jag bara se om det möjligtvis finns någon som kan tänka sig att ha med mig bak på hojen ngn gång o på så vis kanske hjälpa mig i beslutet..?
Är förhoppningen att jag ska bli avskräckt..?
I så fall är jag rädd att göra er besvikna..
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|