E.Bulén
Gudomlig sporthojare
37:35 för alla er som är som mig och inte gillar för mycket spolande och reklam.
Nå Lerutis, Fick du borra?
Nå Lerutis, Fick du borra?
hade du suttit på spettan hade det inte blivit nån bra tv.. Dom andra hade ju bara gett opp direckt och lommat hem med svansen mellan benen..:d
känns ju fan pinsamt o säga men nu vill ja se uppföljningen..
Jag är en man av borrningar, men hur det gick får ni följa i tv
Hade du suttit på Spettan hade det inte blivit nån bra tv.. Dom andra hade ju bara gett opp direCKt och lommat hem med svansen mellan benen..
Känns ju fan pinsamt o säga men nu vill ja se uppföljningen..
wörd!
Jag har källor som säger att det är nu du får använda ditt borr till att grada ur gamla hål. Blir högre utdelning desto längre man är kvar i detdäringa programmet. Märkt nån skillnad på velvet sen sista programmet?
jahaja grappar, säsongen börjar lida mot sitt slut och efter bara ett år funderar jag på att byta hoj och körställning. tänkte sälja r6'an o inhandla en sprillans ny ktm 690 smc-r till våren. Så va säger ni, äre nått o ha elr!?
Provkör en. Den är inget för mig då den inte är lite för opraktisk vid semestrar osv så jag kör 990. Tråkigt att man inte har råd att ha 2.
jahaja grappar, säsongen börjar lida mot sitt slut och efter bara ett år funderar jag på att byta hoj och körställning. tänkte sälja r6'an o inhandla en sprillans ny ktm 690 smc-r till våren. Så va säger ni, äre nått o ha elr!?
#TouringEdwaRd! #TjoepGS1200DiReCt #JagSprenGerDinPackbOx
Sluta mobbas. Jag kan ju bli ledsen i ögat
Jag behöver alla kubik jag kan få tag på så den orkar upp för backarna!
Absolut något att ha Själv har jag aldrig haft så roligt på en hoj som jag har på 690in, detta gäller både gata och bana
Men jag tycker du ska provköra en innan du bestämmer dig, kanske lite farligt att prova en som min eller Dannes (som är fullkittade med evo2-kam, helsystem å öppet filter á 15k extra... ) Går säkert att styra upp annars om du är sugen!
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|