Skilland Tranc/dance/techno/rave??

wallbanger

Ny medlem
Gick med
10 May 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Fireblade -92
Jag kommer ofta att tänka på publiken när jag är på Mondaybars fester. Så djäkla bra folk. Det är som att vara på en böghouseklubb: Alla är glada och nice trots att många är yngre. Inget bråk och tjaffs. Vakterna lallar runt sysslolösa.



Aj då :gnissla

/Evighetssingel

De e samma sak på kryssningarna... man ser inte ens vakterna, de sitter i sitt personalrum och fikar. Alltid samma stämning, alltid samma goa människor! Nooobbody said it was easy, no one ever said it would be this hard, oh take me back to the start:Bugar [YOUTUBE-ID]9ssLy9k6tIc&[/YOUTUBE-ID]
 

wallbanger

Ny medlem
Gick med
10 May 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Fireblade -92
De e samma sak på kryssningarna... man ser inte ens vakterna, de sitter i sitt personalrum och fikar. Alltid samma stämning, alltid samma goa människor! Nooobbody said it was easy, no one ever said it would be this hard, oh take me back to the start:Bugar [YOUTUBE-ID]9ssLy9k6tIc&[/YOUTUBE-ID]

Evighetssingelklubben kan jag nog också gå med i tror jag:(
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
De e samma sak på kryssningarna... man ser inte ens vakterna, de sitter i sitt personalrum och fikar. Alltid samma stämning, alltid samma goa människor! Nooobbody said it was easy, no one ever said it would be this hard, oh take me back to the start:Bugar [YOUTUBE-ID]9ssLy9k6tIc&[/YOUTUBE-ID]

Den var bra! Tack!

Jag gillar även lite äldre tyngre "bögigare" klassisk vokalhouse. Todd Terry tex.
Så skön kombination med bla snabba diskanta trummor och rapp bas i denna. Drum&base-influerat på ngt sätt, fast detta ju knappt fanns 1989 :D
http://www.youtube.com/watch?v=Z4mNooLQn_w

[YOUTUBE-ID]Z4mNooLQn_w[/YOUTUBE-ID]

Jag måste åka på en kryssning. Jag skäms lite att jag inte gjort det var gång jag träffar Staffan och Johnny :gnissla
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Evighetssingelklubben kan jag nog också gå med i tror jag:(

Inte då!
Du verkar ju vara värsta puddingen av ditt album att döma. Cheer upp babe! :krama

Snart är det vår. Då kommer du säkert att stöta ihop med ngn hystotrevlig tjej och allt blir helt fanastiskt.
 
Last edited:

wallbanger

Ny medlem
Gick med
10 May 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Fireblade -92
Inte då!
Du verkar ju vara värsta puddingen av ditt album att döma. Cheer upp babe! :krama

Snart är det vår. Då kommer du säkert att stöta ihop med ngn hystotrevlig tjej och allt blir helt fanastiskt.
Njae! Cheyer tycker inte om killar som mig me oljiga händer o slitna nagelband. Dessutom så går de ju inte att hitta ett vettigt exemplar... De funkar bara att utbyta tjänster med!
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Njae! Cheyer tycker inte om killar som mig me oljiga händer o slitna nagelband. Dessutom så går de ju inte att hitta ett vettigt exemplar... De funkar bara att utbyta tjänster med!

Gå och lägg dig! :D
Du ser ut som en pudding, I say. Basta! :fakta

Och riktiga tjejer brukar gå igång på killar som kan hantera verktyg.

eod :D
 

wallbanger

Ny medlem
Gick med
10 May 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Fireblade -92
Gå och lägg dig! :D
Du ser ut som en pudding, I say. Basta! :fakta

Och riktiga tjejer brukar gå igång på killar som kan hantera verktyg.

eod :D

Jag har en dålig egenskap att sitta uppe och titta på massa youtube-klipp när jag borde sova.. :gnissla

Det finns ju allting på youtube... hittade smygreklam från jobbet till och med [YOUTUBE-ID]NO3NY8MHmHc&[/YOUTUBE-ID]
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag har en dålig egenskap att sitta uppe och titta på massa youtube-klipp när jag borde sova.. :gnissla

Det finns ju allting på youtube... hittade smygreklam från jobbet till och med


Den ovanan har jag också som du säkert märkt! :D

Så du jobbar där! Vilken kille! :impressed

Det där var ju rena porrfilmen! :drool
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Mmm, men även Hardstyle kan vara melodiös om man tar hjälp av de som kan göra musik på gammalt hederligt vis. Så allt är inte svart eller vit :tungan
[YOUTUBE-ID]CDlNoEUSm8s[/YOUTUBE-ID]
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag skulle vilja slå ett slag för Phasio.
Någon som vet om han fortf håller på?
En av de bättre svenskar jag hört.

[YOUTUBE-ID]21rgRPJKsrg[/YOUTUBE-ID]
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Osså en gammal fin då känd gayhouse-låt jag dansat till på the NightShift i Sydney för 100 år sedan :D

[YOUTUBE-ID]qt9q6e7sVk0&feature=related[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Rätt skön 80-tals-kalla-kriget-urhouse alla känner igen :D

[YOUTUBE-ID]eGPhUr-T6UM&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Mer gamla house-minnen

[YOUTUBE-ID]xiNsu6BCRu8&feature=related[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ang nyår tänkte jag terminera på Mondaybar på Munchenbryggeriet om inget oförutsett inträffar.

Hittade även en gammal fin acid/house på Spotify som säkert många kommer ihåg :D

[YOUTUBE-ID]9csgJkEG86s[/YOUTUBE-ID]

/J
 

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Vet inte riktigt vad man ska slänga in den här låten i, lite dance/electronic kanske?

[YOUTUBE-ID]P2UDIIZddjs[/YOUTUBE-ID]
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top