Jag velar fortfarande i mitt val av raceställ, tur det är ett tag till säsongen börjar och jag har ju ett som duger.Du bör prova ställ innan köp. Du bör också prova med ryggskydd osv. Ska du ha mc ställ så är det en firma i Skåne som är rekommenderad. Nilssons mc i Helsingborg. De är grymt bra och har stort utbud. De har mycket med held att göra och de kan ordna måttbeställt. Held är ansett som ett av världens bästa läderställstillverkare. Kolla deras produkter. Lycka till. Nilssons har också 10-15% rabatt på allt om du är smc medlem. Det gör ju 1-3000 minst.
Säger det. Nilssons är suveräna att handla hos eller bolla frågor med. Kunnig personal som brinner för vårt intresse. Ett alternativ är ju Held-måttsytt med en extern airbagväst utanpå kroppen. Det ser man ofta idag och erbjuder dig möjligheten att byta relativt simpelt mellan diverse uniformer. ;DJag velar fortfarande i mitt val av raceställ, tur det är ett tag till säsongen börjar och jag har ju ett som duger.
Jag mailade Nilssons MC idag och fick svar direkt med löfte om att de kollar upp mina önskemål och återkommer, det börjar bra
Jag mailade Advanced Motobility också ang RST-ställ och fick också bra svar direkt, kändes också seriöst.
Jag var inne på IXS ett tag men deras airbag kräver att man har en tranciever på hojen och då blir det ju pyssligt att byta mellan hojarna.
RST kör in&motion som jag inte gillar, men priset på stället är bra.
Mass använder Helite airbag som är rätt oprövad, så det får mig att tveka lite, och priset hade gått upp en del från i höstas.
Alpinestars har en fin airbagväst som är dyr, men A-stars har inga ställ i min storlek.
osv osv.
Jakten fortsätter.
Jag har redan en Hitair extern väst RS1 som jag behåller i kombi med textiljacka o gamla stället.Säger det. Nilssons är suveräna att handla hos eller bolla frågor med. Kunnig personal som brinner för vårt intresse. Ett alternativ är ju Held-måttsytt med en extern airbagväst utanpå kroppen. Det ser man ofta idag och erbjuder dig möjligheten att byta relativt simpelt mellan diverse uniformer. ;D
Kolla denna förare från Tyskland som åker med extern väst. Den hindrar inte honom verkar det som. Bra jäkla tempo!
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|