Skitbra sajt.....

xylitol

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Oslo
Hoj
Hornet 600 -01, blå! Tjejmagnet...
Först 5 åren (sedan 2001) var oavlönat... o därefter har det väl sakterliga gått bättre då företag tvingat in sig för att annonsera. Jag kan ju inte tacka nej om någon verkligen vill annonsera. Dock har jag personligen aldrig ringt upp eller bett någon att annonsera.

Min plan med sajten är att alltid behålla den som den är (nu... vilket är en god mix o bra o dåligt som gör det hela roligt :)).

Jag hoppas att du tog det helt, med mycket stor respekt!!
Och precis som alla ovan har påpekat har den gett alla oss andra mycket glädje och kunskap ( o en arg flickvän som tycker att för mycke tid läggs på internet! ) så det måste va ett bra betyg!

Sen att få lite hjälp på vägen är alltid upskattat!
Tack iaf nu när jag har dig på tråden!!
Johan
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Instämmer i lovsången.... Helt suverän sajt!! Morgonfika på helgen tillsammans med Sporthoj har blivit en ny vana ..en mysig o kul sådan!

Vi funderar på att ett sporthojcafé i Katrineholm, hos ett etablerat café då,
 

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Ort
I stan på landet.
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Nu ska jag också bli brunaktig på tungspetsen.

Det är något speciellt med stämningen här, något som gör detta forum så klistrigt, för även om det samsas människor från höger till vänster, uppifrån och ner, olika kön, olika drömmar, värderingar och helt skilda bakgrunder så har vi ändå ett gemensamt intresse, vilket gör att vi trots glåpord och rejäla tangentbordskrig i en tråd, kan kasta oss hejdlöst in ett gosigt kramkalas i nästa tråd där alla är till tårarna eniga om den nya sporthojen ZXXY-9999-RRR ZZ Super bloody vampire:s otroligt fantastiska linjer. Det är befriande, och skapar på något vis en respekt och förståelse för varandra, kan jag tycka.

Så, trots åsikter som ibland får mig att rysa och fnysa, så tycker jag väldans mycket om er, varenda liten skruv i denna infernalist härliga rackabajsare till maskin!

/perris
 

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Ort
Örebro och i garaget
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
Nu ska jag också bli brunaktig på tungspetsen.

Det är något speciellt med stämningen här, något som gör detta forum så klistrigt, för även om det samsas människor från höger till vänster, uppifrån och ner, olika kön, olika drömmar, värderingar och helt skilda bakgrunder så har vi ändå ett gemensamt intresse, vilket gör att vi trots glåpord och rejäla tangentbordskrig i en tråd, kan kasta oss hejdlöst in ett gosigt kramkalas i nästa tråd där alla är till tårarna eniga om den nya sporthojen ZXXY-9999-RRR ZZ Super bloody vampire:s otroligt fantastiska linjer. Det är befriande, och skapar på något vis en respekt och förståelse för varandra, kan jag tycka.

Så, trots åsikter som ibland får mig att rysa och fnysa, så tycker jag väldans mycket om er, varenda liten skruv i denna infernalist härliga rackabajsare till maskin!

/perris

jovisst är det så!
håller med...
och tycker du swedie har gjort ett bra jobb med att bygga upp hemsidan!
tycker det är den bästa hemsidan såklart :tummenupp
 

schneberger

Bannad
Gick med
26 Sep 2005
Ort
Hos fingert
Hoj
CC Dominator
tummen upp..

jag måste ställa in i lovsången .. detta är ett av dom bästa forumena jag vet . jag älskar att hänga här..sen att tjejen blir tjurig det får man ju ta..

ja menar vill man surfa på världens bästa sajt så får det ju ta den tid det tar. att hitta den info man vill ha. det är så värt det i slutändan..
 

Wanted

Adrenalin-gosse!
Gick med
12 Jan 2007
Ort
Malmö
Hoj
CBR1000RR
har inte varit medlem så länge, men jag håller med, detta måste ju vara mcåkarnas BIBEL, saker som inte änns verkstäderna har svar på, finns ju här, vill samtidtgt passa på o tacka alla dessa underbara männskor som verkligen lägger ner all tid på att svara/förklara hur man enklast går till väga om
det uppstår problem, så ett stort tack till er där ute:shrules

Word!
Tack swedie för initiativet!
 

TMY

Medlem
Gick med
24 Aug 2006
Ort
Västerås
Hoj
2019 Ducati Scrambler CR
Håller med, en toppensida!

Har fått hjälp med olika saker, från hojproblem till val av utrustning.
Helt toppen när man klev in 2006 som en riktig färsking!
Det finns helt enkelt mycket kunnigt folk på denna site.

Och sen att det finns så många sköna personligheter här som skriver inlägg som kan få en att skratta så tårarna sprutar, det är ett jävla plus!
 

mr öland

Ny medlem
Gick med
2 Feb 2010
Ort
ÖL-AND
Hoj
06 ktm 660
en riktig bra sajt och jag har frågat nått om hojen så har jag fått svar :yoparty
och ett stort tack för den eller dom som har gjort sajten och jobbar med den :tummenupp
 

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Ort
Petersberg
Hoj
ZX10R
Kan inget annat än att hålla med, sidan håller en uppe nu under vintern :tummenupp
 

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
En SH-Bladet hade suttit fint i den här tråden. Tyvärr sitter jag på en icke-photoshop dator. :gråta
 

moddlaren

Guest
Jag infinner mej i lovsången trots jag kör något så fjantigt som 2T motard o as trimmade moppar. Men det är my läsvärt här med sköna komentarer.

keep going strong

mvh moddlaren
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top