Den var inte bra, blev mkt besviken när jag såg den. Jag gillar krigsfilmer men denna ligger lågtbq skrev:2129407Thin red line, finns det nån som gillar den filmen? Har aldrid sett så mycket folk lämna biosalongen under en film, ja jag var dum nog att tro den skulle vara bra och såg den på bio
hoj_micke skrev:2124509helt klart Torque
Helt meningslös filmMarkus skrev:2129504Royal Tenenbaums
War-psycho skrev:2139203"Coyote Ugly" !!!
Störtlöjlig film, enbart intressant för kåta fjortisar.
Precis.bjorasen skrev:2139939Armageddon är ju bara så jävla löjlig, kan inte förstå att folk kan sitta o titta på sån dynga!! Det finns ingen som helst trovärdighet i storyn och den är såååå fruktansvärt förutsägbar!
Nursey skrev:2139524Helt meningslös film
Säger bara Fanny & Alexander.Markus skrev:2141164Ja, men jag är rädd att jag inte förstod den. Alla i salongen skrattade hela tiden, plus att den fick superrecensioner - kan det varit vi som missat något. Den som tycker filmen var festlig får gärna motivera varför, var det träningsoverallerna?
FreddaGädda skrev:2122909Druids (Kampen om Gallien) med Christopher Lambert
Fy helvete vilken trist smörja
War-psycho skrev:2140502Precis.
Se hellre Deep Impact istället.
Filmerna kom samtidigt (som vanligt), men är 10 ggr bättre.
Armageddon Stod inte med på min lista, för det nästan känns som en kalkonrulle, alltså inte ens kvalificerar sig som skitfilmsflopp.
Men det är ändrat nu, för nu står den med på min lista också.
Jo, håller med dig fullt.bjorasen skrev:2141247Ja Deep impact är ju mycket bättre än Armafjollon! Anledningen till att jag inte riktigt ser d som en kalkonrulle är för att dom konstigt nog har fått ihop så många "bra" skådisar till den. Jag tror dessutom att dom verkligen har tyckt att dom har gjort en bra film vilket gör d hela ännu mer patetiskt. Jag har tom hört folk säga att den är bra, helt ofattbart
Vet inte det jag...Wman skrev:2141312I stort sett allt som fått en Oscar för bästa film är skit.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|