Firefly
Sporthojsnörd
Här har ni eran egen "ljugarbänk"! Skriv inlägg som inte har nåt med hojåkning att göra här...
Last edited:
sanntur skrev:Själv har jag sumpat sex (förhållanden) dom sista 17åren...
sanntur skrev:Nää, nu håller vi spåret.. Körde till jobbet i fredags, drog sakta på 3:an närmar mig 150, vid 146-147 gör jag ett litet kopplande och ryck.. Drar 3:an ut (på bakhjulet) mätarn visar 243 utan att över varvningsskyddet gått i.. Två växlar kvar.. Trodde det va dimman och luft fuktigheten, MEN nu vet jag, det va nog bara för att chefen startade denna tråd... (Gamla Gsx-R är lite som "saida" och förutspår saker..)
Fast jag tror ju nästan att det var så mycket lögn i den historien så det kan räknas som en "fiskarhistoria" (De är ju alltid lögner...)Backdraft skrev:Ähum! "Skriv inlägg som inte har nåt med hojåkning här..."
Men en vacker saga var det!
Det är det som är felet. Du är för gentleman... Snälla pojkar får inte kyssa vackra flickor... Visst att skaffa hoj är ju ett steg i rätt riktning, men du måste bli ännu mera Bad Boy...Backdraft skrev:Jag anar en viss rastlöshet hos vår käre moderator. Ok, får bidra med något här då...dessvärre är det sant. Jag har t.ex. lyckats med bedriften att sumpa i runda slängar 10 ragg inom 6 månader. Och då har jag ändå varit en gentleman! Vilket slöseri med tid! Har jag konkurrens?
Edit: Vad är det för moderator som loggar ur när man är snäll och besvarar nödropet? Har du ett liv utanför sporthoj.com???
Firefly skrev:Det är det som är felet. Du är för gentleman... Snälla pojkar får inte kyssa vackra flickor... Visst att skaffa hoj är ju ett steg i rätt riktning, men du måste bli ännu mera Bad Boy...
Äsch!! Det e vetenskapligt bevisat där jag kommer ifrån (Dalsland) att tjejer inte tycker om "snälla" killar. Man ska vara lite mer "Ähh, Höll Käääääft"- mot dem och så. Då blir de varma...Tompalino skrev:Äh, lyssna inte på honom. Förbli gentleman och ensam resten av livet. (Då slipper i alla fall jag vara den enda...)
crash test doll skrev:Äsch!! Det e vetenskapligt bevisat där jag kommer ifrån (Dalsland) att tjejer inte tycker om "snälla" killar. Man ska vara lite mer "Ähh, Höll Käääääft"- mot dem och så. Då blir de varma...
//Snygg sexig och supersingel!!!
Backdraft skrev:Ja vad säger man, det är LOGIK!
Nä då kör jag nog hellre på Tompalinos linje och dör med ett uns av stolthet kvar. Sex är inte allt, faktum är att det är svettigt, osanitärt och farligt...har jag hört!
E inte det själva grejen? HUr kul hade det varit att köra hoj om det inte var svettigt och farligt?Backdraft skrev:Ja vad säger man, det är LOGIK!
Nä då kör jag nog hellre på Tompalinos linje och dör med ett uns av stolthet kvar. Sex är inte allt, faktum är att det är svettigt, osanitärt och farligt...har jag hört!
crash test doll skrev:E inte det själva grejen? HUr kul hade det varit att köra hoj om det inte var svettigt och farligt?
Firefly skrev:...Jobbar du mycket nästa vecka? Vi får ut och åka lite...
Shit, ta det lugnt... Dom är onda dom där rådjuren....akora skrev:Var 15 meter från att smäll ett rådjur idag
Ok. Vi ses då. Lycka till med bilköpet och krya på dig.akora skrev:Jag börjar bli frisk nu
Åker tillbaka till Uddevalla i morgon eller på måndag beroende på väder och bilköp
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|