akora
http://www.roadragemc.se
Firefly: Har du fixat ljuddämparfästet än?
Japp... Tillfälligt iaf. Jag ringde Bike idag och de sa att de fästena hade blivit tillbakakallade och de såg att det inte var gjort på min. Så nya delar är beställda på bekostnad av Honda.akora skrev:Firefly: Har du fixat ljuddämparfästet än?
Nej, det känns riktigt bra: Så du hänger med till Bike på onsdag då eller? Jag och Backdraft ska dit. Jag ska visa dig bra vägar dit... Väldiga omvägar, men bra vägar...akora skrev:F*n va guld
Kan ju inte bli bättre ju![]()
Kanon. Jag ska ut till lysekil imorgon. För att träffa en tjej. Men om du vill ta en åktur så kan du ju hänga på ut. Såvida det inte är "bilväder"...akora skrev:Jo visst. Åker nog ner imorgon om vädret är passande.
akora skrev:Nu är jag tillbaka i Uddevalla
Kom på att jag måste fixa registreringsavgiften för skolan först. Vet du vart på skolan jag ska för att visa kvittot?Backdraft skrev:Schysst! Men du kunde lämnat regnet i Örebro!
En liten tripp imorron då...cya then!
sanntur skrev:Vilken tid lämnar ni för bike??
akora skrev:Kom på att jag måste fixa registreringsavgiften för skolan först. Vet du vart på skolan jag ska för att visa kvittot?
Backdraft skrev:Nu blir jag väl lynchad av Firefly som säkert vill hänga på låset![]()
Firefly skrev:Det är lugnt.
Klockan är ca kvart i två nu när jag kom hem från flickan i Lysekil.![]()
![]()
Så jag tänkte nog sova en stund...![]()
Så tvätta du så drar vi runt ett nån gång.![]()
Firefly skrev:Vad har hänt med alla i uddevalla forumet? Det har ju varit stendött här i två tre månader nu... Kom igen nu. Säsongen är inte över ännu...
Äh, det betyder bara att det är "djävligt" kul att köra på bakhjuletSelfen skrev:Måste bara nämna detta.
Idag var första gången som jag hoppade på hojen sedan jag slog över för två veckor sedan. Innan jag drar iväg så kollar jag av någon anledning ner på mätaren för att se hur långt hojen har gått. Vad är det jag ser ?
666!!!!
Jag menar, vad fan e oddsen för det. Vid 666mil lyckas man med sin första riktiga vurpa. Är det dags att bli lite paranoid nu eller :kocko
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |