akora
http://www.roadragemc.se
Eller att det gör "djävligt" ont att ramlaFirefly skrev:Äh, det betyder bara att det är "djävligt" kul att köra på bakhjulet
Eller att det gör "djävligt" ont att ramlaFirefly skrev:Äh, det betyder bara att det är "djävligt" kul att köra på bakhjulet
sanntur skrev:PRECIS!!
Sävlig. alltid skrev:Hörru "busschauffören"
DE E BARA LÅNGSAMMA GUBBAR UTAN HÅR SOM ÄTER PÅ SHELL!!!
Äh, du är bara full... Gå nu ut och sup så du blir som du ska istället för som du skulle... Ses imorgon...akora skrev:Skitful.com
Det kommer ska ta kort idag.Firefly skrev:Jag tycker det är lite ont om bilder i tråden "våra hojar".
Alla har väl iaf minst en bild på sin hoj. Lägg nu upp dem! Vi vill ju ha något att vila ögonen på under vintern...
Skicka dem till mig så fixar jag så de blir perfekta!!! (Gött självförtroende...)Wolfskin skrev:Det kommer ska ta kort idag.
Men mina bilder e förstora å jag e ganska retarded när det kommer till datorer.
vet inte hur jag ska göra bilderna mindre...
Tror dom även e förstora för mailen. alla ligger på över 400.Firefly skrev:Skicka dem till mig så fixar jag så de blir perfekta!!! (Gött självförtroende...)
JAg var visst i din gamla lägenhet. Men nu är jag full... Vi får ta det på söndag....Wolfskin skrev:Tror dom även e förstora för mailen. alla ligger på över 400.
Men har du tid sen kanse du kan kika förbi, du har ju inte sett min nya lya
(hmm inte den gamla heller)...
OK...Firefly skrev:JAg var visst i din gamla lägenhet. Men nu är jag full... Vi får ta det på söndag....
AhejFirefly skrev:HALLÅÅÅÅ?!!?!?!?!?!?!! Vart är alla i Uddevalla? Det skrivs dåligt i vårat forum. Startas för lite trådar... Har alla gått och självdött eller?
Visst finns det massa roliga trådar på forumet. men det är ju kul att läsa och se vad som händer i våran del av landet också...
Ingen som känner för lite gocart t.ex?
Inga större planer. Jag är ju ledig imorgon, ska vi sätta oss och snickra lite hemsida då kanske? Eller spåna lite upplägg på den iaf?akora skrev:Ahej
Vad händer under veckan?
Firefly skrev:HALLÅÅÅÅ?!!?!?!?!?!?!! Vart är alla i Uddevalla? Det skrivs dåligt i vårat forum. Startas för lite trådar... Har alla gått och självdött eller?
Visst finns det massa roliga trådar på forumet. men det är ju kul att läsa och se vad som händer i våran del av landet också...
Ingen som känner för lite gocart t.ex?
Har du!?!?!? När ska vi andra få provköra!?!?!?Poffer skrev:Det jag o mina polare gör mest just nu är att köra minimoto. Helt underbart kul! Har ni beställt några eller?
Nej, jag har inte beställt ännu. Jag räknar ju med att få prova den när jag lämnar bandet. Right?Poffer skrev:Det jag o mina polare gör mest just nu är att köra minimoto. Helt underbart kul! Har ni beställt några eller?
Har en tjejkompis på besök, men maila gärna typsnittet så kan vi nog få lite pulver på det helaFirefly skrev:Nej, jag har inte beställt ännu. Jag räknar ju med att få prova den när jag lämnar bandet. Right?
crash test doll skrev:Har du!?!?!? När ska vi andra få provköra!?!?!?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|