Skitsnacks-tråden 2015

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Fan ja jag måste ju köpa svart tejp på biltema!!! Skaffa appar å grejor orkar jag fan inte nu :fakta Nä men löser jag barnvakt så rejsar jag ut och posar lite med tejpen!

Tjaa, du kan ju måla den befintliga svart annars ;)

Vi har sagt kl tolv hemma hos mig nu på torsdag för er som är sugna!

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
Hej jag är ledig i helgen. Om vädret är ok så kan vi dra ut och övningsköra en stund då.

Tycker att du kan komma ut till mig imorgon. Jacobsson skall ha en praktikant med sig och även jag, men min kör som en vilde.. Så hämtar vi upp din praktikant med, Robin kan ju om du kan;)

Raderad medlem 61114

Guest
Ser ut som jag får barnvakt ett par timmar imorgon! Så det blir ju fint som fan om kaffet e klart strax efter 11 så får man koppla av en stund och ladda :tummenupp

Tar gärna en bit blåbärspaj eller nåt :fakta:D

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
Tänk på att hjärtumsvägen är betäckt med vissa mindre intellektuella bönder=endel lera på nått ställ!

Min praktiikant vill tydligen bli hämtat.. Så jag hämtar han vid elva i vargön! :) Ja är det fler som är sugna på kaffe kan ja sätta på!?

Raderad medlem 61114

Guest
Barnvakten spikad :tummenupp Var ute nyss för att tejpa om hojen och passade på att plocka av bakdelen eftersom den sitter snett, värsta farhågan besannades, bakramen är sne :huvet Försökte med råstyrka att vrida tillbaka den centimeter som det skiftar mellan ena bulthålet till passagerarfotpinnarna och ner till svingen.

Jag tänkte ju att passagerarfotpinnarna satt bra där som ett slags kraschskydd men det ser istället ut som att den på ena sidan tagit upp smällen såpass mkt lokalt att ramen vridit sig...

Tycker fortfarande att det borde gå att vrida tillbaka om man hjälps åt! Men det får bli en annan gång. Nu ska jag käka negerbollar och tejpa om bakdelen också :rolleyes:

Raderad medlem 61114

Guest
Klart att gängorna till ena skruven som håller sadeln och bakre kåpan e kass med :huvet Skiten går bara runt. Testat köra igenom med gängtapp med det hjälper inte, så fort den börjar klämma går den runt, om jag inte använder en för lång skruv, men då nyper den inte fast kåpan :gråta Jaja, skiten sitter löst då men trillar iaf inte av :död Fan vart det banhoj på riktigt av min fina häck nu :confused: Den som var så jävla vacker för en dryg vecka sedan :fyllisar

Det hänger nog på en polare imorgon också! Antingen kommer han på en Panigale eller en ktm motard! Eventuellt även en polare till honom med på en motard!

Hmm, nån som har en gummibricka som passar en m6? Det borde kunna funka!

Last edited by a moderator:

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
Klart att gängorna till ena skruven som håller sadeln och bakre kåpan e kass med :huvet Skiten går bara runt. Testat köra igenom med gängtapp med det hjälper inte, så fort den börjar klämma går den runt, om jag inte använder en för lång skruv, men då nyper den inte fast kåpan :gråta Jaja, skiten sitter löst då men trillar iaf inte av :död Fan vart det banhoj på riktigt av min fina häck nu :confused: Den som var så jävla vacker för en dryg vecka sedan :fyllisar

Det hänger nog på en polare imorgon också! Antingen kommer han på en Panigale eller en ktm motard! Eventuellt även en polare till honom med på en motard!

Hmm, nån som har en gummibricka som passar en m6? Det borde kunna funka!

Fan så mö kaffe har ja inte! Eller koppar :rolleyes: men det ger sig!
Elva är ja i vargön och hämtar en övningskörare sedan tillbaka hem :)

Turbolasse

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2014
Hoj
nada..
Om det finns fler motarder kanske även jag tycker upp! Tänker att man kanske sinkar en grupp för mycket annars med stormoppe.. Hellgren 0708 231992

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
Om det finns fler motarder kanske även jag tycker upp! Tänker att man kanske sinkar en grupp för mycket annars med stormoppe.. Hellgren 0708 231992

Nej deg kommer du inte att göra, imorgon är det övningskörning ;) Man kör i sitt tempo och väntar in alla:) Det behöver du inte vara orolig för. Du är välkommen!

Raderad medlem 61114

Guest

Nä för fan på dessa jävla vägar kan det lika gärna bli tvärt om! Som det ser ut nu dyker blir det väl 50/50 motard / sport! Klart du ska haka på :rock

Raderad medlem 61114

Guest
Fan va säger ni gubbar? Rada upp på led och sprätta grus eller? :rofl

NoBrakes

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2014
Hoj
Kawasaki zx10r 2005

Hmm, nån som har en gummibricka som passar en m6? Det borde kunna funka![/

QUOTE]

Fasiken va surt! Försök inte rikta bakramen! Utan ta och ring rn demotering i Partille. Jag försökte rikta min gsxr 01bakram. Den gick av. Gör inte samma misstag som mig. Roland på rn riktar ramar! Om inte han kan så kan ingen

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj

Hmm, nån som har en gummibricka som passar en m6? Det borde kunna funka![/

QUOTE]

Fasiken va surt! Försök inte rikta bakramen! Utan ta och ring rn demotering i Partille. Jag försökte rikta min gsxr 01bakram. Den gick av. Gör inte samma misstag som mig. Roland på rn riktar ramar! Om inte han kan så kan ingen

Bakramen är minsta problemet efter dagens lilla oljeläcka..

Hur gick det?

Turbolasse

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2014
Hoj
nada..
Trots alla incidenter får jag säga att jag är nöjd med de mil som gjordes, tack för det! Begreppet övningskörning har för övrigt fått en ny innerbörd :yoparty

Jacobsson

Sporthojsnörd
Gick med
22 Feb 2009
Hoj
...Rsv4
Tack för idag! Hoppas det gick bra med hojen efter oljespillet! Tur att det inte blev värre med rådjuret.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA