Pastalavista
Ny medlem
Verkar vara rätt bra väder imorgon från 12-18 någon som ska ut ?
Verkar vara rätt bra väder imorgon från 12-18 någon som ska ut ?
Står också och velar lite. Känns lite kallt för att kunna njuta. Dock skulle ja kunna tänka mig att ta bilen till Johans och lägga grejerna i bilen. Men det blir trädgård är arbete idag istället!
Kör ni på Hjärtums vägen är ni välkommna på en kaffe.
Rött hus med vita knutar högersida i södergående, ligger en Bäck mellan oss och grannen som har ett stort vitt hus. Strax efter sitter en skylt med Hjärtums/utby moped någonting. Detta är alltså innan utby från thn sett.
Passerade förut med kåtten, innan jag läste detta. Får ta det nästa gång! Svängde in mot vassbo(?) i Utby i hopp om att köra runt öresjö, gruset som mötte mig var dock inte så inbjudande..
Det kommer det kommer. Måste känna in hojen lite först, så det är inga höga hastigheter, inte gjort många mil på den så vore tråkigt att lägga den direktJag såg det, både dit och hem.
Du har ju en motard? Sladd på?
Det kommer det kommer. Måste känna in hojen lite först, så det är inga höga hastigheter, inte gjort många mil på den så vore tråkigt att lägga den direkt
Åkte förbi huset för en stund sen Jefla fint vattnet rinner ner från berget där
Hehe! Ja då har du gjort ett fint jobb En liten ljusblå Kia hade jag! Grabben skulle köpa nåt för si a födelsedagspengar har fick igår Svänger gärna in med hojen nåt nästa helg om du är hemma! Fick avbokat Kinnekulle då för måste lägga tid på tomten så det blir lika fint som hos dig så skiten blir sålt nån gång!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|