pippirull
Ny medlem
Jag fiskade upp en kompis på gymmet som hjälper mig med övnkngskörning. Ren slump att jag kom på honom.,,
Tack! Nej verkligen inte, jag ska ta A2 dessutom, så ingen av mina vänner med hoj får övningsköra med mig heller.. Kör KTM 660
Kanske kanske kan hjälpa dig lite om du är snäll. Vet inte hur ekonomin är i sommar bara..
Jag och några har pratat om att man kanske skulle få till en gruppkörning 1-2 gånger i månaden. Där alla är välkomna och alla väljer sitt tempo och att man har några samlingspunkter så ingen blir lämnad. Tanken nu är Mellerud som samlingsplats kl ? sen kör man 166 mot Rostock och svänger av mot crossbanan i Dalskog. Sen följer man vägen utefter Dalslands kanal till Dals-Långed sen vägen mot Håverud över brudfjället. Grundtanken är väl att man spikar något datum varje månad där så många som möjligt kan mötas upp och köra någon sträcka. synpunkter, idéer??
Det låter som en bra ide, är en väldigt fin tur brukar cykla dit upp å köra den med svetthojen.
Sen kan man ju kombinera med andra aktiviteter typ vandra lite i tresticklan, fiska, grilla, hyra kanoter osv så man får lite mer umgänge kanske.
Jag tänker inte vandra med skinnställ men till semester drar jag gärna ihop ett gäng och drar bort en helg och gör något
Hade känts "roligare" med brålanda som start istället! Blir så jävla lång transportsträcka till Mellerud Typ 45an fullpatte 15min..
Tänkte mest att folket ifrån Mellerud skulle slippa åka till Brålanda, och sen tillbaka. Men vi säger Brålanda då så kör vi lilla vägen till Dals Rostock.
Om det är bra väder till helgen tycker jag vi kan försöka med en körning.
Framhjulet släppte i snabbvänstern precis efter bron innan kvarnenkurvan. Orsak... nytt däck, lite för snäv kurvtagning och tokinställd fjädring som jag tyvärr ej kollat innan... Komp och retur fullt inskruvat fram och kompen bak helt utskruvad
Det var i Fredags det och imorgon kör vi igen!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|