Hej soulflylostSoulflylost skrev:2060635hade man inte på gammla hederliga mt5 eller dt heller![]()
![Hej hej :hej :hej](/img/smilies/wave.gif)
Hej soulflylostSoulflylost skrev:2060635hade man inte på gammla hederliga mt5 eller dt heller![]()
yeyeSoulflylost skrev:2060635hade man inte på gammla hederliga mt5 eller dt heller![]()
-Rosen- skrev:2059652för att man varken har fotpinnar eller handtag på hojen![]()
gizmo89 skrev:2134811Man får ju endast sjutsa när man är 18. Men om man inte är det ryker inte körkortet ifall man sjutsar då? får man endast böter? för det ryker ju om man kör för fort? för man måste väll ha körkortet i några år för att inte det skall ryka när man kör lite för fort osv...![]()
mc-hjalte skrev:2135121300 kr per person som sitter på hojen vid skjutsning, vägrar passageraren att betala måste föraren betala. Fortkörningsböter kan man få utan att bli av me kortet, men inte när man kör kör 30 km/h för fort och 20km/h för fort vid 50 väg, rättar mig om jag har fel, men brorsan kom undan med böter när han körde 29km/h för fort när han hade prövotid kvar...
_bamse_ skrev:2135997Ta det lungt med att ge damerna skjuts!
Min riktiga pärla fick en kyss av damens handväska, då hon hade den emot avgasröret så tillslut så var väskan i lågor.
Halva hennes väska smälte fast på min kåpa, dock synd om henne med som fick sin plånbok och mp3 spelare i en liten deg klump.
svantestorm skrev:2136319Hört talas om "prövotid"??Dem drar typ kortet vad du än gör för fel, om jag fattade min körskole lärare rätt. Skulle inte rekomendera att sjutsa
![]()
/NG
svantestorm skrev:2136385ne.... jag tar tebaks. ^^ hade fel. å det e fint väder.
![]()
mm eller hur...NiklasL skrev:2136908huh, wtf? har man ingen prövotid? det har jag alltid hört folk säga att man har.![]()
Tobbe_89 skrev:2136330man får ju skjutsa på eu moppe vrf får man inte skjutsa på lätt mc då??
riktigt dåligt tycker jag ... kommer iallfall skjutsa![]()
_bamse_ skrev:2135997Ta det lungt med att ge damerna skjuts!
Min riktiga pärla fick en kyss av damens handväska, då hon hade den emot avgasröret så tillslut så var väskan i lågor.
Halva hennes väska smälte fast på min kåpa, dock synd om henne med som fick sin plånbok och mp3 spelare i en liten deg klump.
mc-hjalte skrev:2135121300 kr per person som sitter på hojen vid skjutsning, vägrar passageraren att betala måste föraren betala.
NiklasL skrev:2136908huh, wtf? har man ingen prövotid? det har jag alltid hört folk säga att man har.![]()
Edit: Vem fan kommer inte skjutsa? tur att man har en offroadare ifall att
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand