Tzr91 skrev:2138306Vi får skjutsa på mopparna men inte 125orna om man inte är över 18. Tänk att moppefuckos utan körkort får skjutsa.
man får väl inte skjutsa när man övningskör?Rossi_Jr skrev:2140099Så saant! hur fan kan tillåta sånt, men ajg förstår itn att när man är noob och övningskör får man skjuttsa men tine när man fått kötkortet, lååter lite mystiskt
ursäkta spåket
Jo det får man. Man får j köra läraren. Det är det so är så sjukt. Att man får skjutsa innan man har kortet men inte efteråt sedan. Sjukt system.-Rosen- skrev:2140347man får väl inte skjutsa när man övningskör?
sen moppefuckot måste ha eu-kort för att få skjutsa
wtf, får man skjutsa sin privata handledare också? (till a1 då)Lundgren skrev:2140352Jo det får man. Man får j köra läraren. Det är det so är så sjukt. Att man får skjutsa innan man har kortet men inte efteråt sedan. Sjukt system.
Japp.-Rosen- skrev:2140368wtf, får man skjutsa sin privata handledare också? (till a1 då)
Lundgren skrev:2140377Japp.
Taget från vv
Privat övningskörning på MC
Om du övningskör på motorcykel i gatutrafik och vid landsvägskörning måste handledaren följa med som passagerare på motorcykeln eller själv köra motorcykel.
Har de ändrat Får inte handledaren köra efter med mc längre?
svaret på din fråga står med i saxxningen . men jag tror inte att det gäller för a1, någon som har testat?Lundgren skrev:2140377Japp.
Taget från vv
Privat övningskörning på MC
Om du övningskör på motorcykel i gatutrafik och vid landsvägskörning måste handledaren följa med som passagerare på motorcykeln eller själv köra motorcykel.
Har de ändrat Får inte handledaren köra efter med mc längre?
Ja, jag läste/tänkte fel haha så dommt. Självklart gäller det till a1 med. Jag körde så, en kompis körde så, där jag gick teorilektioner rekomenderade det, så det får man.-Rosen- skrev:2142117svaret på din fråga står med i saxxningen . men jag tror inte att det gäller för a1, någon som har testat?
jaså inte?? så då har jag bara drömt att jag har det på nsf:n??-Rosen- skrev:2059652för att man varken har fotpinnar eller handtag på hojen
varför lyfta denna tråd?calle2 skrev:2185670jaså inte?? så då har jag bara drömt att jag har det på nsf:n??
öh, du kanske inte insåg att med "man" så menade jag "jag"calle2 skrev:2185670jaså inte?? så då har jag bara drömt att jag har det på nsf:n??
-Rosen- skrev:2187062öh, du kanske inte insåg att med "man" så menade jag "jag"
och om du sen hade insett att jag har en enduro så hade det nog varit ganska så glasklart vad jag menade
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|