Skolstart

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Nej du blir inte töntförklarad om du drar moppen, speciellt om du har feta trimbitar på minskar chansen mkt mera! ;)

stefan90

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2006
Hoj
derbi gpr 125
Bor och går i skolan i Finland så började renn förra tisdagen, på ettan i gymnasiet:) nästan alla från som gick i nian då ja gick där fortsatte till samma gymansie så för mig var det inte så nervöst:p så tog man ju hojj korte renn på våren så åkte aldri med moped ens på våren på nian ;)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Efter att börjat i tre nya klasser på 1 år där jag inte känt någon in nån av dom så kan jag säga att det viktigaste är att hitta folk med samma intresen. Lätare att bryta isen om folk pratar om något man kan/håller på med än om nån diskuterar wow med mig (har inte änns sett skiten)

Den här terminen kommer ocka helt praktisk och 5 veckor praktik. Slår nån ihjäl idoterna på avbytarbänken (Längst bak..) Så gör jag frivolter..:tomten
2:an på el med högskolekompetens på stockholms tekniska institut.

Last edited:

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
själv börjar sista året på onsdag = 2 extra dagar av träning @ Bogesund :banana

Och nej, ta inte moppen till skolan...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
mini-knutten skrev:
2393240 själv börjar sista året på onsdag = 2 extra dagar av träning @ Bogesund :banana

Och nej, ta inte moppen till skolan...
Ha du bor fan brevid min mormor å morfar å kör på vägen som ligger 500 meter från mig :D

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
prulle skrev:
2393246 Ha du bor fan brevid min mormor å morfar å kör på vägen som ligger 500 meter från mig :D

Hur vet du vart jag bor? Hursomhelst, om du säger ungefär var längs sträckan ditt hus ligger så kan jag gasa lite extra där :tummenupp

jimbo_p

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
GSX1000R 03
börjar 3an Natur-natur på Tisdag
undrar om man vågar ha "lill"-gixxern ståendes på skolparkeringen utan att ngn stör sig på den:tungan

och åk inte moppe till skolan (haha lillbrorsan ska göra det)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
mini-knutten skrev:
2393260 Hur vet du vart jag bor? Hursomhelst, om du säger ungefär var längs sträckan ditt hus ligger så kan jag gasa lite extra där :tummenupp
Hehe 500 meter från bro festet på vaxholms sidan, har fri sikt mot bron så det hjälper inte:D

Täby kyrkby är väll inte så stort? Eller har iof bara gått ut med hunden där när vi hälsat på, men endå verkar vara en liten å sömnigt pansionärs stad.

gileraaa

To start press any key, where´s the any?
Gick med
6 Jul 2006
Hoj
har en vild ktm som jag har fått äran att tämja
asså blir man töntförklarad trots att min moppe har effektrör och trim cylle?isf väntar jag på min 125a och låter moppen damma:confused:
jag började första året på fordon ska studera till bilmekaniker men vill gärna bli mc mekaniker men det tycks inte finnas några skolor till det i jönköping:mad:

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
gileraaa skrev:
2393318 asså blir man töntförklarad trots att min moppe har effektrör och trim cylle?isf väntar jag på min 125a och låter moppen damma:confused:
jag började första året på fordon ska studera till bilmekaniker men vill gärna bli mc mekaniker men det tycks inte finnas några skolor till det i jönköping:mad:
Går du fordon blir du någ ganska säkert töntförklarad:hihi Då de flesta där brukar vara så "outlaw" att de kör bil när de var 9 typ:hihi

gileraaa

To start press any key, where´s the any?
Gick med
6 Jul 2006
Hoj
har en vild ktm som jag har fått äran att tämja
Lundgren skrev:
2393336 Går du fordon blir du någ ganska säkert töntförklarad:hihi Då de flesta där brukar vara så "outlaw" att de kör bil när de var 9 typ:hihi
hehe det var faktiskt 3st som åkte moppe jag skrattade åt dem fast jagsjälv har moppe:tungan
hehe outlaw är dom säkert alla bönder är det ju:)

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
prulle skrev:
2393280 Hehe 500 meter från bro festet på vaxholms sidan, har fri sikt mot bron så det hjälper inte:D

Täby kyrkby är väll inte så stort? Eller har iof bara gått ut med hunden där när vi hälsat på, men endå verkar vara en liten å sömnigt pansionärs stad.

Bra, då vet jag :tummenupp

Word på det om Ky(r)kby :tuttar

Är dina far/morförälder East Side eller West Side-bor? :va D.v.s., bor de på höger eller vänster sida av järnvägen (roslagsbanan går norrut mot kårsta, söder mot stockholm)? :)

jiim

SST600 #55
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
2x CBR600RR
gileraaa skrev:
2393318 asså blir man töntförklarad trots att min moppe har effektrör och trim cylle?isf väntar jag på min 125a och låter moppen damma:confused:

nästan värre om den är trimmad IMO:näsblod

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...