crossniklas
Scooterbög
Nej du blir inte töntförklarad om du drar moppen, speciellt om du har feta trimbitar på minskar chansen mkt mera!
Ha du bor fan brevid min mormor å morfar å kör på vägen som ligger 500 meter från migmini-knutten skrev:2393240själv börjar sista året på onsdag = 2 extra dagar av träning @ Bogesund
Och nej, ta inte moppen till skolan...
prulle skrev:2393246Ha du bor fan brevid min mormor å morfar å kör på vägen som ligger 500 meter från mig
Hehe 500 meter från bro festet på vaxholms sidan, har fri sikt mot bron så det hjälper intemini-knutten skrev:2393260Hur vet du vart jag bor? Hursomhelst, om du säger ungefär var längs sträckan ditt hus ligger så kan jag gasa lite extra där
Går du fordon blir du någ ganska säkert töntförklarad Då de flesta där brukar vara så "outlaw" att de kör bil när de var 9 typgileraaa skrev:2393318asså blir man töntförklarad trots att min moppe har effektrör och trim cylle?isf väntar jag på min 125a och låter moppen damma
jag började första året på fordon ska studera till bilmekaniker men vill gärna bli mc mekaniker men det tycks inte finnas några skolor till det i jönköping
hehe det var faktiskt 3st som åkte moppe jag skrattade åt dem fast jagsjälv har moppeLundgren skrev:2393336Går du fordon blir du någ ganska säkert töntförklarad Då de flesta där brukar vara så "outlaw" att de kör bil när de var 9 typ
Oroa dig inte, alla kommer se upp till dig.gileraaa skrev:2393318asså blir man töntförklarad trots att min moppe har effektrör och trim cylle?i
är du seriösKalleNorton skrev:2393355Oroa dig inte, alla kommer se upp till dig.
prulle skrev:2393280Hehe 500 meter från bro festet på vaxholms sidan, har fri sikt mot bron så det hjälper inte
Täby kyrkby är väll inte så stort? Eller har iof bara gått ut med hunden där när vi hälsat på, men endå verkar vara en liten å sömnigt pansionärs stad.
gileraaa skrev:2393318asså blir man töntförklarad trots att min moppe har effektrör och trim cylle?isf väntar jag på min 125a och låter moppen damma
jag började första året på fordon ska studera till bilmekaniker men vill gärna bli mc mekaniker men det tycks inte finnas några skolor till det i jönköping
hehe ni skrämmer mig fanGondala skrev:2393387nästan värre om den är trimmad IMO
allvarligt talat så kör inte moppe till skolan. du kommer att bli töntförklarad direktgileraaa skrev:2393396hehe ni skrämmer mig fan
.lolKalleNorton skrev:2393355Oroa dig inte, alla kommer se upp till dig.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|