Ett bra tipsKronen skrev:2393506det är inte så jävla farligt.. var också lite närvös agen innan men. det är bara o ta en snus så lugnar du dig.
Ett bra tipsKronen skrev:2393506det är inte så jävla farligt.. var också lite närvös agen innan men. det är bara o ta en snus så lugnar du dig.
Går du natur? *fnitter*Bärgren skrev:2393426Jag börjar imårn andra året på Natur. Ska bli fint och se om det kommer några fräscha brudar till skolan
Det skulle vara ganska coolt, den tillsammans med en Honda MT5 med jamarcol-avgas skulle vara helt sjukt ballt. Jag ska nog köra på det, jag börjar trean.Bärgren skrev:2393796Det är synd att ni inte har en fjollhoj-tröja för den skulle göra er till gudar.
den gör bara 70crossniklas skrev:2393189Nej du blir inte töntförklarad om du drar moppen, speciellt om du har feta trimbitar på minskar chansen mkt mera!
prulle skrev:2393456Va inte säker bönder (om det är en liten ort är det garanterat bönder på fordon) är ganska konstiga. Men åk inte moppe först månaden om det kan undvikas. En i min gammla skola blev mobbad för att han körde mc i mcställ.
Fan jag va ju typ 1 månad sen med att se fjollhoj tröjornas inlägg det ångrar jag som satan..... hade vart härligt att komma in på skolan med fjollhoj tröjan och hjälmen i handen och ba TJENA^^ Alla hade fan trott man körde mc (eftersom moppen kommer ställas LÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT ifrån skolan) NU blir det istället metallica tröja och några fula meckar brallorBärgren skrev:2393796Det är synd att ni inte har en fjollhoj-tröja för den skulle göra er till gudar.
KalleNorton skrev:2394190Går du natur? *fnitter*
Det skulle vara ganska coolt, den tillsammans med en Honda MT5 med jamarcol-avgas skulle vara helt sjukt ballt. Jag ska nog köra på det, jag börjar trean.
Bärgren skrev:2393796Det är synd att ni inte har en fjollhoj-tröja för den skulle göra er till gudar.
Va inga bönder i din fordonsklass? Menar du verkligen att det inte finns några som kör budgettrimmade och budgetstylade volvo 240/740. Då är det ju helt otroligtkleinealf skrev:2394249börjar fordonstvåan om typ 15 minuter
det är då inte några bönder i min klass
Lundgren skrev:2394418Va inga bönder i din fordonsklass? Menar du verkligen att det inte finns några som kör budgettrimmade och budgetstylade volvo 240/740. Då är det ju helt otroligt
Mxburn skrev:2392893MMM samma häär.. Jävlit läskit att man inte känner någon ..Käns lite konstgt att åka moppe till gymnasiet.. Kan man det eller blir man töntförklarad då???
Söderen_ skrev:2394590Jag börjar Motorsportgymnasiet i Anderstorp nästa måndag. Har en vecka kvar på lovet.... HAHAHAHAHA
Loy skrev:2394734Vad kör du då?
Det var lite skoj när du nämner dummhet och fordon. Vet en förra året (fick reda på av en kompis) när de tittade på varvmätaren på en volvo tror jag det var. Också var det markerat x100 och fick han se att det stod 90 på varvmätaren och han bara VA!?!?!?! Går det få upp den i 90000 varvkleinealf skrev:2394547jo, när du säger volvoraggare så kommer jag att tänka på en som tror att han är någonting, pratar jämt om sin volvo osv, han är väll ganska bonnig då. men det värsta är att han inte kan någonting om motorer osv, det var några tvåor förra året som lurade i han att en tändspole var en startmotor
Fusk, hade man det så gött så skulle man ju tycka skolan var superkul Och längta till skolan för att få tag på bättre verktygSöderen_ skrev:2394855ingenting.. det är en mekaniker utbildning. fast med inriktining på racing.
Lundgren skrev:2394891Det var lite skoj när du nämner dummhet och fordon. Vet en förra året (fick reda på av en kompis) när de tittade på varvmätaren på en volvo tror jag det var. Också var det markerat x100 och fick han se att det stod 90 på varvmätaren och han bara VA!?!?!?! Går det få upp den i 90000 varv
hahaha, jag vet en till som började fordonsettan nu som hadde lite konstiga teorier angående tvåtakttrimmning: man drog en plugg så vevstaken vart längre. för enligt han så gick vevstaken högst up, sen bytte den riktning så att den gick tillbaka samma väg som den komm utan att gå runt högst upp
och det värsta va att han tror att han är motorguden nr.1
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |