Skolstart

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Det är synd att ni inte har en fjollhoj-tröja för den skulle göra er till gudar.

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Bärgren skrev:
2393426 Jag börjar imårn andra året på Natur. Ska bli fint och se om det kommer några fräscha brudar till skolan :brynad
Går du natur? *fnitter*

Bärgren skrev:
2393796 Det är synd att ni inte har en fjollhoj-tröja för den skulle göra er till gudar.
Det skulle vara ganska coolt, den tillsammans med en Honda MT5 med jamarcol-avgas skulle vara helt sjukt ballt. Jag ska nog köra på det, jag börjar trean. :gnissla

kleinealf

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2005
Hoj
cr 125 -93 och Apollo 128cc modell 82 -57
börjar fordonstvåan om typ 15 minuter

prulle skrev:
2393456 Va inte säker bönder (om det är en liten ort är det garanterat bönder på fordon) är ganska konstiga. Men åk inte moppe först månaden om det kan undvikas. En i min gammla skola blev mobbad för att han körde mc i mcställ. :näsblod

det är då inte några bönder i min klass :)

Last edited:

Madrock

Road slickers
Gick med
18 Jul 2006
Hoj
Yamaha MT-09 2016
Bärgren skrev:
2393796 Det är synd att ni inte har en fjollhoj-tröja för den skulle göra er till gudar.
Fan jag va ju typ 1 månad sen med att se fjollhoj tröjornas inlägg det ångrar jag som satan..... hade vart härligt att komma in på skolan med fjollhoj tröjan och hjälmen i handen och ba TJENA^^ Alla hade fan trott man körde mc (eftersom moppen kommer ställas LÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT ifrån skolan) NU blir det istället metallica tröja och några fula meckar brallor:p

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
KalleNorton skrev:
2394190 Går du natur? *fnitter*

Det skulle vara ganska coolt, den tillsammans med en Honda MT5 med jamarcol-avgas skulle vara helt sjukt ballt. Jag ska nog köra på det, jag börjar trean. :gnissla

:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
kleinealf skrev:
2394249 börjar fordonstvåan om typ 15 minuter

det är då inte några bönder i min klass :)
Va inga bönder i din fordonsklass? Menar du verkligen att det inte finns några som kör budgettrimmade och budgetstylade volvo 240/740. Då är det ju helt otroligt :rolleyes:

Farmarn

Ny medlem
Gick med
30 Dec 2005
Hoj
Gammalt rat
Jag börjar 1:an på Energiprogrammet nästa vecka,
Det blir 18st killar i min klass varav jag känner en då jag träffade han
på ett jaktskytteläger i våras.

Mxburn

pilljocke
Gick med
17 Jul 2006
Hoj
Gsxr600 exc 250(350) hva sm125
Kom hem nu.. Inte så farligt..MEN inga brudar.. Va ska jag sitta o kolla på nu då????:confused: jävlit liten klass o liten skola :) jävlit skönt faktiskt
men rektorn va megaseg..

kleinealf

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2005
Hoj
Lundgren skrev:
2394418 Va inga bönder i din fordonsklass? Menar du verkligen att det inte finns några som kör budgettrimmade och budgetstylade volvo 240/740. Då är det ju helt otroligt :rolleyes:

jo, när du säger volvoraggare så kommer jag att tänka på en som tror att han är någonting, pratar jämt om sin volvo osv, han är väll ganska bonnig då. men det värsta är att han inte kan någonting om motorer osv, det var några tvåor förra året som lurade i han att en tändspole var en startmotor :)

Söderen_

Hooray för the boobies!
Gick med
14 Nov 2005
Hoj
Brutale 1078RR
Jag börjar Motorsportgymnasiet i Anderstorp nästa måndag. Har en vecka kvar på lovet.... HAHAHAHAHA:banana

KTMgubben

KTMgubben
Gick med
3 Apr 2004
Hoj
KTM 950SM -07
Mxburn skrev:
2392893 MMM samma häär.. Jävlit läskit att man inte känner någon :confused: ..Käns lite konstgt att åka moppe till gymnasiet.. Kan man det eller blir man töntförklarad då???:va

Nä det kan man inte. Har man det bara som transportmedel så är man ingen tönt:) Däremot leka med moppen kanske folk börjar undra vad man är för en:D

själv ska jag köra min nya wr till skolan idag :)

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
kleinealf skrev:
2394547 jo, när du säger volvoraggare så kommer jag att tänka på en som tror att han är någonting, pratar jämt om sin volvo osv, han är väll ganska bonnig då. men det värsta är att han inte kan någonting om motorer osv, det var några tvåor förra året som lurade i han att en tändspole var en startmotor :)
:rofl:lol:rofl Det var lite skoj när du nämner dummhet och fordon. Vet en förra året (fick reda på av en kompis) när de tittade på varvmätaren på en volvo tror jag det var. Också var det markerat x100 och fick han se att det stod 90 på varvmätaren och han bara VA!?!?!?! Går det få upp den i 90000 varv:rofl:lol:rofl

Söderen_ skrev:
2394855 ingenting.. det är en mekaniker utbildning. fast med inriktining på racing.
Fusk, hade man det så gött så skulle man ju tycka skolan var superkul:) Och längta till skolan för att få tag på bättre verktyg :hihi

Last edited:

kleinealf

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2005
Hoj
Lundgren skrev:
2394891 :rofl:lol:rofl Det var lite skoj när du nämner dummhet och fordon. Vet en förra året (fick reda på av en kompis) när de tittade på varvmätaren på en volvo tror jag det var. Också var det markerat x100 och fick han se att det stod 90 på varvmätaren och han bara VA!?!?!?! Går det få upp den i 90000 varv:rofl:lol:rofl

hahaha, jag vet en till som började fordonsettan nu som hadde lite konstiga teorier angående tvåtakttrimmning: man drog en plugg så vevstaken vart längre. för enligt han så gick vevstaken högst up, sen bytte den riktning så att den gick tillbaka samma väg som den komm utan att gå runt högst upp :va :rofl

och det värsta va att han tror att han är motorguden nr.1

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...