Mr.PB
pbracing.se
hehe jo men du kommer säkert hade skit kul, hade bra vi hörs senare vill ju veta hur det är där bortaSöderen_ skrev:2399966på måndag.. men flyttar in på lördag sen är det väl ett heltids jobb att hålla rent i lägenheten!
hehe jo men du kommer säkert hade skit kul, hade bra vi hörs senare vill ju veta hur det är där bortaSöderen_ skrev:2399966på måndag.. men flyttar in på lördag sen är det väl ett heltids jobb att hålla rent i lägenheten!
hehe vi får meckarskåp ^^ typ 1,50 höga och 70 breda^^_Nille_ skrev:2400506mm, fint fick ett skåp som var ca 50*30 cm :S kan inte åka hoj till skewlan :/
Och du valde fordon? Va gjorde dina föreldrar för fel? (Retas bara jag valde fordon först men bytte innan jag börja så jag ska inte säga nått)Madrock skrev:2400578intagnings poängen va typ 135 till fordon Jag hade bara 250 (UTAN ATT PLUGGA:O ) hehe hade mvg i allt praktiskt och lite till ^^
vad bytte du till?prulle skrev:2400636Och du valde fordon? Va gjorde dina föreldrar för fel? (Retas bara jag valde fordon först men bytte innan jag börja så jag ska inte säga nått)
jag hade 255 poäng (3 mvg 14 vg) intagnings poängen till teknik var 30 poäng (g i sv, eng, ma) för att det var så få som sökte ditMadrock skrev:2400578intagnings poängen va typ 135 till fordon Jag hade bara 250 (UTAN ATT PLUGGA:O ) hehe hade mvg i allt praktiskt och lite till ^^
Gondala skrev:2400750jag hade 255 poäng (3 mvg 14 vg) intagnings poängen till teknik var 30 poäng (g i sv, eng, ma) för att det var så få som sökte dit
jag hade 5mvg 4 vgSnowman89 skrev:2401352
Förra året var intagningspoängen för teknik 210 och jag hade 210.
Nu när man fick betyget så låg man på 3mvg typ 5vg o 1g
jaja finns alltid folk som är bättre, men jag är väldigt glad att jag har gått från 7vg 11g till mvgn och många vgnGondala skrev:2401510jag hade 5mvg 4 vg
Snowman89 skrev:2402540jaja finns alltid folk som är bättre, men jag är väldigt glad att jag har gått från 7vg 11g till mvgn och många vgn
Loy skrev:2402715Jag har bäst betyg i min klass
Mr.PB skrev:2400585hehe jo men du kommer säkert hade skit kul, hade bra vi hörs senare vill ju veta hur det är där borta
Mxburn skrev:2398073de e 1,4 mil... Så de går jävlit mycke fortare me hojen. med de värsta e att dom har en filial typ 2 km ifrån mig men rektorn e megaseg o orkar inte flytta mig eller nåt. . men jag ska tjata
El Nu har jag bytt skola så jag får lite mer stimulerande ämnen men förstår inte hur folk med höga poäng och hög intlegens står ut med simpla kurser? : Sorry..Madrock skrev:2400678vad bytte du till?
alltså så har ni win win, vad ni än är sugna på så kan ni få er liteWargen skrev:2404128På min skola går vi Energi (rörläggare) och sen typ 850 st bögar o snygga tjejer. Asså de andra killarna är typ ekonomer o sånt, de ser ner på oss men det e ju de som är bögar hela bunten, mår ju illa o se de. Sen tycker de inte de e pinsamt o ta scooter till skolan. Har nog inte sett 1 enda riktig moppe på min skola (går andra året)
sen är jag den enda som tar 125cc till skolan i år iaf. Såg en 125 4-t honda offroad förra året men den såg klen ut. Fan va folk kollar nu när man kör in på skolgården (varvar lite extra , alla hus står runt 1 asfaltsplan) ingen som skrattar, de verkar som alla killar e avisa för de kollar verkligen på den hela vägen de går förbi sen parkar jag 4 meter från min ingång vilket e asgött.
Jag hade 250p men det räckte med 180 så jag kom nog in först i min klass.
Energi e soft, vi tjötar mest o lärarna skiter i det eller har inget o säga emot för alla skiter i det. Vi är 22 killar o 1 tjej, hur tror ni humornivån ligger i vår klass....rätt mö släppa på trycket
Wargen skrev:2404128På min skola går vi Energi (rörläggare) och sen typ 850 st bögar o snygga tjejer. Asså de andra killarna är typ ekonomer o sånt, de ser ner på oss men det e ju de som är bögar hela bunten, mår ju illa o se de. Sen tycker de inte de e pinsamt o ta scooter till skolan. Har nog inte sett 1 enda riktig moppe på min skola (går andra året)
sen är jag den enda som tar 125cc till skolan i år iaf. Såg en 125 4-t honda offroad förra året men den såg klen ut. Fan va folk kollar nu när man kör in på skolgården (varvar lite extra , alla hus står runt 1 asfaltsplan) ingen som skrattar, de verkar som alla killar e avisa för de kollar verkligen på den hela vägen de går förbi sen parkar jag 4 meter från min ingång vilket e asgött.
Jag hade 250p men det räckte med 180 så jag kom nog in först i min klass.
Energi e soft, vi tjötar mest o lärarna skiter i det eller har inget o säga emot för alla skiter i det. Vi är 22 killar o 1 tjej, hur tror ni humornivån ligger i vår klass....rätt mö släppa på trycket
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|