Skolstart

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
kleinealf skrev:
2394965
Lundgren skrev:
2394891 Det var lite skoj när du nämner dummhet och fordon. Vet en förra året (fick reda på av en kompis) när de tittade på varvmätaren på en volvo tror jag det var. Också var det markerat x100 och fick han se att det stod 90 på varvmätaren och han bara VA!?!?!?! Går det få upp den i 90000 varv

haha, jag vet en till som började fordonsettan nu som hadde lite konstiga teorier angående tvåtakttrimmning: man drog en plugg så vevstaken vart längre. för enligt han så gick vevstaken högst up, sen bytte den riktning så att den gick tillbaka samma väg som den komm utan att gå runt högst upp :va :rofl

och det värsta va att han tror att han är motorguden nr.1
:va:lol:lol:rofl:lol:rofl:rofl:lol:rofl

Last edited:

Madrock

Road slickers
Gick med
18 Jul 2006
Hoj
Yamaha MT-09 2016
Mxburn skrev:
2394545 Kom hem nu.. Inte så farligt..MEN inga brudar.. Va ska jag sitta o kolla på nu då????:confused: jävlit liten klass o liten skola :) jävlit skönt faktiskt
men rektorn va megaseg..
Inga brudar i min heller det e så man blir lite pissed.... Men det va sköna snubbar så jag överlever nog. En utav dom hade cbr så det blir väl åka med honom nån gång antar jag XD

Madrock

Road slickers
Gick med
18 Jul 2006
Hoj
Yamaha MT-09 2016
kleinealf skrev:
2394249 börjar fordonstvåan om typ 15 minuter

det är då inte några bönder i min klass :)
E det för att alla e som du och du vill inte kalla digsjälv för bonde^^ Ledsen för den men kunde inte låta bli:näsblod :arsele

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Söderen_ skrev:
2394855 ingenting.. det är en mekaniker utbildning. fast med inriktining på racing.
Säg att du har tävlat i folkrace/gokart mer än 5 tävlingar eller har äckel höga poäng. Annars stryper jag dig! Sökte ditt föra året, kom inte in.. Tänkte söka igen men sket i det.

_Nille_

Eh? :F
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
KTM Duke II
Vi var på rundvandring på nya skolan idag.. vi stanna utanför en lokal och då sa läraren att där inne går dom som har svårt för skolan mm.. Sen läste man över dörren "fordonsprogrammet" :näsblod :rofl

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
_Nille_ skrev:
2396190 Vi var på rundvandring på nya skolan idag.. vi stanna utanför en lokal och då sa läraren att där inne går dom som har svårt för skolan mm.. Sen läste man över dörren "fordonsprogrammet" :näsblod :rofl
det kan ju inte vara så att IV har sina lokaler bredvid?

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
lundinrobin skrev:
2392921 själv har man tur och börjar på torsdag...då blir det mc dit

3:an fordon

Hur kan man ta hojen till skolan? Helt utan skyddskläder då eller? Eller ska du lägga stället i skåpet?

Aldrig fan. Tänk dessutom vilken hjälmfrilla man får. :skrämd

Räknas jag som ghey nu kanske? :D

Ni som gnäller, ni skulle gått samhälle i min klass. Typ 8 killar och 20 cheyer. :tuttar Dessutom kan man fundera över några av killarnas läggning, så det blir mer än 3 var till oss andra. Jag tror nog fan att det är fler flickor än killar på min skola. Fast jag klagar inte. :)

Last edited:

Mxburn

pilljocke
Gick med
17 Jul 2006
Hoj
Gsxr600 exc 250(350) hva sm125
Fuzzman skrev:
2396324 vart i sthlm ska du gå :p?
Liljeholmen går jag nu men jag ska försöka komma in i filialen i bromma i stället.. sparar typ 8 timmar i veckan när man åker komunalt:näsblod ...
Men till våren blire hoj:tuttar

Saabmosare

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2005
Hoj
Snabb
Mxburn skrev:
2397334 Liljeholmen går jag nu men jag ska försöka komma in i filialen i bromma i stället.. sparar typ 8 timmar i veckan när man åker komunalt:näsblod ...
Men till våren blire hoj:tuttar

Lät som om de spenderade en hel del tid på att frakta arslet. :p

Svanen

Psykos Pilot
Gick med
1 Feb 2004
Hoj
Ingen just nu
lorkan skrev:
2397032 Hur kan man ta hojen till skolan? Helt utan skyddskläder då eller? Eller ska du lägga stället i skåpet?

Man tar handskar, hjälm och skinnjacka och kör lugnt :tummenupp

Man snaggar sig som jag och slipper allt vad hjälmfrilla heter :tummenupp

Ja, du räknas lite som ghey :tummenupp

Känns nervöst för mig med, börjar 3an imorgon, har bara gått i samma skola i 2 år.. :D

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Mighty Leif skrev:
2392973 Börjar på torsdag jag med. Längtar faktist lite på att börja.... jag är nog skadad. Men det är ju en jävlit skoj linje jag går, så det kanske inte är så konstigt...

Börjar 2:an fordon btw :)

Glad vettefan om jag e. men detta är första gången jag inte känner den där "ånej inte skola" kännslan men vaffan, jobba å tjäna pengar å lägga på hojen e mycke roligare:)

BTW. börjar 1an på polhemsgymnasiet, industriell design på onsdag. Nån mer som ska gå där?

Mighty Leif

Real men play with pucks....NOT BALLS!
Gick med
7 Jul 2005
Hoj
Kawasaki kxf 250 -07
Lundgren skrev:
2394418 Va inga bönder i din fordonsklass? Menar du verkligen att det inte finns några som kör budgettrimmade och budgetstylade volvo 240/740. Då är det ju helt otroligt :rolleyes:
Då är man volvoraggare, inte bonde.:mattias

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
lorkan skrev:
2397032 Hur kan man ta hojen till skolan? Helt utan skyddskläder då eller? Eller ska du lägga stället i skåpet?

Ni som gnäller, ni skulle gått samhälle i min klass. Typ 8 killar och 20 cheyer. :tuttar Dessutom kan man fundera över några av killarnas läggning, så det blir mer än 3 var till oss andra. Jag tror nog fan att det är fler flickor än killar på min skola. Fast jag klagar inte. :)
Va hette klassen sa du?

Mighty Leif skrev:
2397798 Då är man volvoraggare, inte bonde.:mattias
volvo raggare är bönder eller folk med tramatisk uppväxt.

Last edited:

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Svanen skrev:
2397686 Man tar handskar, hjälm och skinnjacka och kör lugnt :tummenupp

Man snaggar sig som jag och slipper allt vad hjälmfrilla heter :tummenupp

Ja, du räknas lite som ghey :tummenupp

Känns nervöst för mig med, börjar 3an imorgon, har bara gått i samma skola i 2 år.. :D
Ska också börja trean, känns gött att börja på sista året :)

Vilken linje är det du går på?

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
prulle skrev:
2397920volvo raggare är bönder eller folk med tramatisk uppväxt.
Helt rätt, blev själv tappad TVÅ gånger som barn och hade betong i sandlådan som liten, och åker idag 740.
(bytte iofs från sportavgasystem till orginal, vet inte om det har nått att göra med att jag blev tappad två gånger? :va )

En sak som slår mig när jag läser denna tråden, varför är alla så jäkla nervösa?? Vad är det att vara nervös för, egentligen? Alla är ju i samma sitts... Vad är det värsta om kan hända?? Nån tycker man är töntig för man åker mt5a till skolan? Åh nej shit hela livet går i spillror och självmordstankarna kryper närmare... Eller? Om man vill åka moppe till skolan så gör man det, om nån tycker du är töntig vet du ändå att du inte åker moppe för du tycker det är tufft, så vad spelar det för roll vad folk tycker om att du kör moppe till skolan?
Förstår inte varför man ska bry sig så mycket om vad folk tycker och tänker....? Varför inte bara skratta åt dom som försöker visa sig på styva linan och mobbas och försöka imponera på polarna...?

Livet är för viktigt för att tas på allvar....

Mxburn

pilljocke
Gick med
17 Jul 2006
Hoj
Gsxr600 exc 250(350) hva sm125
Saabmosare skrev:
2397489 Lät som om de spenderade en hel del tid på att frakta arslet. :p
de e 1,4 mil... Så de går jävlit mycke fortare me hojen. med de värsta e att dom har en filial typ 2 km ifrån mig men rektorn e megaseg o orkar inte flytta mig eller nåt.:mad: . men jag ska tjata

Robe

Två fötter på jorden, ett hjul i marken!
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
450 EXC, Monkey K1
Hehe, ska börja ettan på Högskolan :arsele
Bygg/Design-Ingenjör på KTH...Man blir aldrig för gammal för 125 ;)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati