Skolstart

Madrock

Road slickers
Gick med
18 Jul 2006
Hoj
Yamaha MT-09 2016
Det här har absolut inget med mc:s att göra men jag e så jävla nervös att jag måste få skriva av mig... Ska Börja gymnasiet imorgon och jag e så nervös att jag snart spyr Hade vart coolt att komma på min hoj men eftersom jag fyller år om 3 dagar kommer det ta ett tag innan jag kan åka... så det får la bli moppen dit.... pissigt men jaja kan inte göra nått åt saken. nån som har nått tips på hur man blir mindre nervös?

jiim

SST600 #55
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
2x CBR600RR
Madrock skrev:
2392861 Det här har absolut inget med mc:s att göra men jag e så jävla nervös att jag måste få skriva av mig... Ska Börja gymnasiet imorgon och jag e så nervös att jag snart spyr Hade vart coolt att komma på min hoj men eftersom jag fyller år om 3 dagar kommer det ta ett tag innan jag kan åka... så det får la bli moppen dit.... pissigt men jaja kan inte göra nått åt saken. nån som har nått tips på hur man blir mindre nervös?

usch.... skämsvarning på ta moppe till gymnasiet :FU

jag tog mitt körkort på tidigt på våren så hade kortet i princip hela våren i 9an :arsele

ta det lungt bara, kolla på någon bra film å sen sova gott

Mxburn

pilljocke
Gick med
17 Jul 2006
Hoj
Gsxr600 exc 250(350) hva sm125
Madrock skrev:
2392861 Det här har absolut inget med mc:s att göra men jag e så jävla nervös att jag måste få skriva av mig... Ska Börja gymnasiet imorgon och jag e så nervös att jag snart spyr Hade vart coolt att komma på min hoj men eftersom jag fyller år om 3 dagar kommer det ta ett tag innan jag kan åka... så det får la bli moppen dit.... pissigt men jaja kan inte göra nått åt saken. nån som har nått tips på hur man blir mindre nervös?
MMM samma häär.. Jävlit läskit att man inte känner någon :confused: ..Käns lite konstgt att åka moppe till gymnasiet.. Kan man det eller blir man töntförklarad då???:va

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Mxburn skrev:
2392893 MMM samma häär.. Jävlit läskit att man inte känner någon :confused: ..Käns lite konstgt att åka moppe till gymnasiet.. Kan man det eller blir man töntförklarad då???:va
töntförklarad

jiim

SST600 #55
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
2x CBR600RR
Mxburn skrev:
2392893 MMM samma häär.. Jävlit läskit att man inte känner någon :confused: ..Käns lite konstgt att åka moppe till gymnasiet.. Kan man det eller blir man töntförklarad då???:va

ta inte illa upp.. men på vår skola han man blivigt töntförklarad. Scooter är okej dock, det är inte lika töntigt. Själv börjar jag 2an imorrn, känns rätt skönt ändå för mina dagar kommer bli kortare. har jobbat 8-16:30 varje vardag i sommar.
vilken linje ska ni börja då?:) jag går teknik/data

Mxburn

pilljocke
Gick med
17 Jul 2006
Hoj
Gsxr600 exc 250(350) hva sm125
Gondala skrev:
2392903 ta inte illa upp.. men på vår skola han man blivigt töntförklarad. Scooter är okej dock, det är inte lika töntigt. Själv börjar jag 2an imorrn, känns rätt skönt ändå för mina dagar kommer bli kortare. har jobbat 8-16:30 varje vardag i sommar.
Jag ska börja praktisk utbildning/el.. Jobba 3dagar skola 2:yoparty

Madrock

Road slickers
Gick med
18 Jul 2006
Hoj
Yamaha MT-09 2016
Gondala skrev:
2392903 ta inte illa upp.. men på vår skola han man blivigt töntförklarad. Scooter är okej dock, det är inte lika töntigt. Själv börjar jag 2an imorrn, känns rätt skönt ändå för mina dagar kommer bli kortare. har jobbat 8-16:30 varje vardag i sommar.
Jag ska börja personbils teknik.. Hehe Ska ställa moppen en bra bit bort och gå resten av biten :p :yoparty Varför kunde inte mamma och pappa pippat 4-5 månader tidigare ....

lundinrobin

Fưﻋk ٥ff
Gick med
8 May 2006
Hoj
Kymco Stryker 125cc - Honda Nsr 125r (såld)
skolstart

själv har man tur och börjar på torsdag...då blir det mc dit

3:an fordon

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Du vill inte få en töntstämpel första dan i skolan.

Vi i min klass mobbar fortfarande en kille för vad som hände första veckan i ettan. Ska börja trean nu...

_Nille_

Eh? :F
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
KTM Duke II
jag ska börja första året på gymnasiet nu.. ska gå teknik med ingengörs inriktning :S + att det blir ca 2 timmars buss resa varje dag :S :(

Mighty Leif

Real men play with pucks....NOT BALLS!
Gick med
7 Jul 2005
Hoj
Kawasaki kxf 250 -07
lundinrobin skrev:
2392921 själv har man tur och börjar på torsdag...då blir det mc dit

3:an fordon
Börjar på torsdag jag med. Längtar faktist lite på att börja.... jag är nog skadad. Men det är ju en jävlit skoj linje jag går, så det kanske inte är så konstigt...

Börjar 2:an fordon btw :)

EmilSegerblad

Guest
Själv började man i Torsdags.. NV, andra året... jobbigt som stryk..

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Torsdag, Teknik

dezyn

Vintern är bara ivägen..
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
-
Loy skrev:
2392954 Du vill inte få en töntstämpel första dan i skolan.

Vi i min klass mobbar fortfarande en kille för vad som hände första veckan i ettan. Ska börja trean nu...

Vad gjorde han då?

Seriöst, vem bryr sig igentligen om vad man åker till skolan, tror ingen tycker att det spelar roll, förutom de som åker mc och är tvungna att kommentera.. Haha och när du kommer på mc kommer ju ingen ens komma ihåg att du åkte moppe..

Men hur jobbigt är det o börja ny skola, jag gjorde det i 6an, kände 3 pers sen innan, som jag inte ens hade snackat med nåt typ senaste åren.. Var inget speciellt med det, bara kul som fan..

Mr_haak

Suzuki lover
Gick med
22 Mar 2006
Hoj
Triumph Daytona 650
dezyn skrev:
2393083 Vad gjorde han då?

Seriöst, vem bryr sig igentligen om vad man åker till skolan, tror ingen tycker att det spelar roll, förutom de som åker mc och är tvungna att kommentera.. Haha och när du kommer på mc kommer ju ingen ens komma ihåg att du åkte moppe..

Men hur jobbigt är det o börja ny skola, jag gjorde det i 6an, kände 3 pers sen innan, som jag inte ens hade snackat med nåt typ senaste åren.. Var inget speciellt med det, bara kul som fan..

du har närver av stål

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Madrock skrev:

Tänk om du gör bort dig.. Hua mig.. Inte nådigt!

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy