Harmon Rabb
Gudomlig sporthojare
Vad fan händer i Göteborg? Fattar inte ett skit. Upplopp för att någon lagt ut bilder med kränkande kommentarer.
Ändå, är det skäl att starta det kaos som tidningarna gör gällande där man angriper både allmänhet och polis?
Tills saker och ting blivit lite mer klargjort kan man läsa om en av nätets genier skriver i ämnet.. En lirare som är nästan lika förvirrad som han bakom APG29 (Apostlagärningarna)
"Grattis sekulära svenska föräldrar, it-missbrukare allihop. I Göteborgsupploppet på temat Hora ser ni vad era värdelösa liv har skapat för slags avkomma - små förvirrade och skamlösa bestar i tonåren beredda att begå våld mot varandra i någon slags förvirrat famlande efter vad som ändå är ett ärbart liv, en känsla som alla har med sig djupast in i själen. "
http://sidereal.hall-of-man.com/2012/12/playboybrudar-vittnar-vast-ar-den-stora.html
Nej, men det är å andra sidan inte fotboll heller... Pöbelmentalitet är väl aldrig rätt?
Det är så många fula ord i den texten att den inte är värd att läsa. En person som uttrycker sig så förtjänar inte uppmärksamhet eller läsare.
Det är så många fula ord i den texten att den inte är värd att läsa. En person som uttrycker sig så förtjänar inte uppmärksamhet eller läsare.
Skrämmande hur viskleken så snabbt anammas av så många. Läser lite i AB's "Livebevakning" och där trillar det in än det ena än det andra överdrivna ryktet. Det skrivs om pistoler och om att tre stycken skulle ha begått självmord till följd av uthängningarna... Ryktesspridningen är i full gång och viskleken gör det inte bättre.
Korven läser på så mycket skumma sidor
Tänkte nästan fråga hur han hittade den. Jag hamnar aldrig på den typen av sidor. Det kan väl tänkas att han även varit inne och tittat på tråden på FB. Skulle inte förvåna mig om man lagt upp länken där.
Ja det kommer nog ta ett par dagar innan man vet vad som verkligen har hänt, nu verkar det komma in de värsta uppgifterna efter varrandra
...så sant.
Nu frågar en annan kommentator varför det inte är möjligt att kalla in millitären.
Den ligger i blogglistningen bredvid artikeln på SVD..
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/ungdomar-i-upplopp-mot-sexbilder_7765246.svd
jag såg något om Playboybrudar så det är klart jag klickade..
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari