Jag är förvirrad, igen!
Brukar inte SH propagera för att man inte ska vara så passiv och PK? Brukar vi inte propagera för lite medborgarinsatser mot störande element?? Är det inte ett störande element om någon hänger ut t.ex. en dotter som hora på internet? Är inte dessa ungdomar egentligen ett föredöme för oss på SH???
Borde inte Gunvald Gunners och kättinggänget starta en stödkampanj??
Vad har jag missat?
Vem har propagerat för att man ska samla ihop en stor folkmassa med vilka man ska misshandla oskyldiga tjejer och förstöra allmän egendom tillsammans med?
Vem har propagerat för att man ska ta in dömda mördare för att hämnas på en liten tjej man tror har skrivit en nedsättande kommentar på internet?
Jag är förvirrad, igen!
Brukar inte SH propagera för att man inte ska vara så passiv och PK? Brukar vi inte propagera för lite medborgarinsatser mot störande element?? Är det inte ett störande element om någon hänger ut t.ex. en dotter som hora på internet? Är inte dessa ungdomar egentligen ett föredöme för oss på SH???
Borde inte Gunvald Gunners och kättinggänget starta en stödkampanj??
Vad har jag missat?
Hm läste på GP. Såg reklamen är det bara jag som inte fattar vad det står. Har du info om orrar? Kika oss?????
Hm läste på GP. Såg reklamen är det bara jag som inte fattar vad det står. Har du info om orrar? Kika oss?????
View attachment 374743
Orre kommer från persiskans orospu som i sin tur betyder hora.
Glöm korven, Ziip59 hade svaret.
......
Var uttrycket kom ifrån stod ju i var och varannan tidining redan första dagen långt innan Ziip utbildade oss..
Humorn Quertys inlägg är ju placeringen av reklamen som uppmanar till att "Ge dem vad du vill ha!"
Fattar inte språket helt enkelt.
Orre. [årrä']
Ädit: Foto: Kenneth Johansson
......
Var uttrycket kom ifrån stod ju i var och varannan tidining redan första dagen långt innan Ziip utbildade oss..
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari