Skolupplopp i Göteborg

ch_yzf

Sporthojsnörd
Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Yamaha Thunderace, Gammelhonda
Verkar vara medvetet eftersom det fortsätter. Om det är samma person som tidigare låter jag vara osagt.

Ok, gå har jag förstått rätt... skrämmande att en så liten grej kan leda till upplopp! Det vore kanske dags att föräldrarna såsmåningom börjar lära sina barn vad man gör och inte gör. Min åsikt är helt klart att poliserna borde ha haft en hårdare linje direkt från början, eftersom inte uppfostran inte kommer hemmifrån...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Vilken briljant framtid vi har när man ser hur ungdomarna väljer att hantera situationen.

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Dom drabbade är 99-93 Mest info äre om 97-95or!
Men ni ska veta det att dom som det har skrivits om är oftast inga änglar!
Dom hänger i stan å många håller på å knullar runt å är otrogna samt tar droger å dricker!
Gäller inte alla :tungan[/QUOTE]

Dom knullar och är otrogna å dricker. Det stämmer ju in ungefär på ca. 90% av den svenska befolkningen över 15 år. Tycker du på fullaste allvar att det är en anledning till att få sätta ut bilder på dom och skriva förnedrande texter. Det är sådana här uttalande som får mig att helt tappa tron på Sveriges framtid

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Dom hänger i stan å många håller på å knullar runt å är otrogna samt tar droger å dricker!
Gäller inte alla :tungan
Dom knullar och är otrogna å dricker. Det stämmer ju in ungefär på ca. 90% av den svenska befolkningen över 15 år. Tycker du på fullaste allvar att det är en anledning till att få sätta ut bilder på dom och skriva förnedrande texter. Det är sådana här uttalande som får mig att helt tappa tron på Sveriges framtid

Jag tappade tron när jag läste, spelade ingen roll vad det gick ut på.:glömdet

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Greven är ju bäst.
40794.jpg

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Vilken briljant framtid vi har när man ser hur ungdomarna väljer att hantera situationen.

Ungdummar har alltid hållit på såhär, inte direkt någon nyhet att de är halvpsykopater hela högen. ;)

Det är inte säkert att det är en tjej!
Anvädaren sj har sakt att dom är tre personer!
En från backa,frölunda och angered!

Problemet är nog att polisen inte räcker till!
Det va över 500 arga ungdomar i stan idag!
Många va där med för å slås.
Det är ganska svårt å hindra 500 unga dumma ungdomar att inte slås:död

Det hela är ganska löjligt å folk hoppar på vem som helst! Minsta lilla misstanke så kan man bli nerslagen eller dödshotad!

Gäller inte alla :tungan

500 pers? Hah! Jag har sett polisen stoppa ett upplopp med fler fulla, arga ungdummar... Ett hundratal kravallutrustade poliser och ett tjugotal beridna poliser tar rätt lätt hand om arga barnrumpor. De får däremot inte göra det längre, på grund av att småglina blir ledsna i ögat när de åker på stryk och får sitta fastkedjade på den kalla marken. :gråta

Vargen2k

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
klotad rsv mille samt en ofärdig fz750
Skicka räkningen på polisinsatsen till ungarnas föräldrar...

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Fy fan vilka konsekvenser det blir. Nu kan det inte vara kul att tillhöra den 17- åriga flickans familj.

Enligt Aftonbladets källa har även en kriminell klan blandat sig i konflikten. Medlemmar ur en släkt med flera tungt kriminellt belastade personer ska i måndags ha dykt upp hemma hos den 17-åriga flickan och den pojke som misstänks ligga bakom ryktesspridingen.Den kriminella klanen är kopplad till flera grova brott – bland annat mord.

– Förmodligen är det någon närstående eller släkting till dem som har råkat ut för ryktesspridningen. Eller så är det någon som har bett dem om hjälp, säger Aftonbladets källa.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping