Va de din tolkning av mitt inlägg? Du vet väl själv att det finns folk som lägger 10papp på kläder i månaden å så tror dom att ingen ser att dom har 20kilos övervikt??? Dom fnyser åt den som inte har flång ny stass varje helg.
Om mode är prio 1 i livet kan man inte va kompis med mig, det är kontentan av mitt inlägg.
Ryser och får kväljningar på dom där gladiatorsakerna och foppatofflor m.m. HUUUUUHA!!
Mina favoriter blir nog dessa. (I LÖÖÖÖÖV SHOES)
Jag har ett par "jobb-skor" 3 par sneakers, ett par med klack och så klart mc-stövlar. Det blev 6 par, är jag förlorad i skoträsket nu?Vad fan är det med tjejer och skor
Killar det till i bäret när ni köper ett par eller?
Man behöver max 5 par skor, då har jag räknat in MC skor och fiskestövlar, kör man inte MC och fiskar får man dra bort två...
Jag har ett par "jobb-skor" 3 par sneakers, ett par med klack och så klart mc-stövlar. Det blev 6 par, är jag förlorad i skoträsket nu?
Men vafan, lite kan man väl bry sig om vad man har på sig? Vad kör du omkring i för hojkläder? Säg nu inte träskor, snälla.
Jag tycker inte heller att det ska gå till överdrift men att svansa runt i crocs eller nåt på stan är ju att be om att bli dömd. Jag ser det som brist på respekt mot andra att tex springa runt i bar överkropp mitt inne i centrum.
Hehe!
Bara om man är ful.Jag ser det som brist på respekt mot andra att tex springa runt i bar överkropp mitt inne i centrum.
Skulle det vara nåt positivt?..och skriker inte
"kom och ta mej hårt"
Ryser och får kväljningar på dom där gladiatorsakerna och foppatofflor m.m. HUUUUUHA!!
Mina favoriter blir nog dessa. (I LÖÖÖÖÖV SHOES)
Tack då har man förnuft, godast kaffe är kokkaffe bryggt över alldeles för varmt glöd hav, helst ska skeden nästan kunna stå själv i kosan.Det är bara norrlänningar och folk med sunt förnuft som vill ha vanligt svart kaffe.
Den marknaden är för liten
Skulle det vara nåt positivt?
Skulle det vara nåt positivt?
Bara om man är ful.
.... skriker inte
"kom och ta mej hårt" såsom stilettklackar i lack gör.
Du kan få dispens för jobbskorna!
flippflop dock utan strumporMen vänta nu, varför finns det inte gladiatorsandaler för män? Det vart knappast vi kvinnor som vart gladiatorer!
Vad har män på fötterna på sommaren? Jag avskyr män som har flipp-flopp när de är ute på stan och ännu värre, vita strumpor och lofers
Tror dock jag ska köpa ett par sommar/tyg skor som man kan visa sig offentligt med men inte svetas ihjäl i.
Vilken lättnad!!
Snööga! Skatesko breda utan att va så fula och varma precis vad jag behöver!Finns inga bättre.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|