Jag förstår inte problemet
Jag tycker det är kanon
Dessutom så var det väl du som skrev och berättade varför tjejer vill ha klackar? För att främhäva formen och linjerna på underbenen eller vad det var (en gnutta senil måhända)
Jo självfallet.
Jag äger faktiskt själv ett par sådana (och tycker de är jättesnygga, absolut!)men att jämföra gladiatorskorna och höga stilettklackar är som att jämföra äpplen och päron.
Därför vill jag förtydliga mitt resonemang då gladiatorskorna liksom är mer
sandaler och något man använder till
vardags under sommarenperioden, medans höga stilettklackar i latex används mer när man går ut och festar kvällstid.
Tror väldigt få skulle dra på sig ett par sådana pumps i all hast på morgonen bara för att gå ner till ICA och köpa lite mjölk, det blir liksom lite fel forum...
Dessutom är inte pumps speciellt bekväma att gå omkring med till vardags flera timmar i sträck då de inte är fotvänliga och dessutom så gör de att man balanserar foten på ett annat vis och får därigenom en lite annorlunda gångstil, man liksom mer "trippar" fram.
Så visst är sådana pumps fina men inget jag skulle "trippa" omkring i en vanlig tisdags förmidda, skulle personligen kännas lite overkill.
Som att dra på sig fracken bara för att man ska ner till macken och tanka bilen.
Men visst är båda paren skor mycket fina, men används som sagt inte kanske vid samma tillfällen.