Skor from hell - 2009: Gladiatorskon

Vincent H

Mzee
Gick med
30 Oct 2008
Hoj
Suzuki GSX-R1127
... Nu dricker man chai-te för h-e! ...

Härligt att barristas och allt annat "kunnigt" caféfolk pratar om chai-te. Dessa "experter" vet alltså inte att chai för en stor majoritet av jordens befolkning helt enkelt är namnet på te och det är just det som menas när det står så på paketet..

Ska vi få öl-öl också på pubarna i framtiden?

Last edited:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Härligt att barristas och allt annat "kunnigt" caféfolk pratar om chai-te. Dessa "experter" vet alltså inte att chai för en stor majoritet av jordens befolkning helt enkelt är namnet på te och det är just det som menas när det står så på paketet..

Ska vi få öl-öl också på pubarna i framtiden?

Beer-öl??:banana

Therése_L

Guest
Killar är rent generellt dålig på såna där "hintar".

Skriv med en tuchpenna på dom vad du vill att dom ska signalera, eventuellt lägger någon kille märke till det.

Det är ändå bara tjejer som kan utläsa "Ute efter ett ONS, gillar stypsex, vill ha kamomillthé till frukost och bor efter busslinje 5" ur ett par jävla skor!

Jag är nog ingen tjej då trots allt.. Har ingen aning om vad andras (eller min egen) klädsel signalerar. :gnissla

Bacchus

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2005
Hoj
en liter twin
Japp! Det har svängt igen. Espresso är det nya inne. Överallt syns f.d. latteknarkare som pressar i sig den starka drycken med dödsångest i ansiktet.

ja jävlar..
Sunda människor dricker det dom tycker är gott och för att man är törstig.
Inte fan dricker dom något för att det är inne.
Men de e helt ok att peta i sig en kopp svart java ute om man vill känna sig inne.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Men snääääääälla du hör väl skillnaden mellan när går i ett par låga birkenstock och när någon går i högklackat?!?

Jag säger inte att det är fel att bära höga klackar,
(så snälla ta det inte personligt) men jag VET att det krävs en annan gångstil för att balansera foten och att det också oundvilkigen uppstår ett annat ljud då klacken sätts ner mot golvet.
Dessutom får man en helt annan hållning i högklackat.

Tina "Oueen of Tripp" Tuner: :yoparty
[YOUTUBE-ID]ra12L1Bl0Z4[/YOUTUBE-ID]

Nej, nej...alltså jag tar det inte personligt...
Klart man hör skillnaden på klackar och plattisar, men alla trippar inte fram. Trippa för mig är nog kanske inte samma sak för dig, tror bara vi ser på trippa på två olika sett. :) Trippa för mig är när man går som att man är rädd för att kliva på en daggmask när det har regnat. Man håller typ bägge händerna i axelhöjd och ser skrämd och pippinett ut...)hmm pippinett...varför är mitt namn med där) och måste tänka för varje steg man tar för att man är rädd för att kliva i en hundskit.
Sen kan man alltid sätta dit en gummiklack så slipper man det där irriterade jävla klappret. ;)

Tina e fan skön. ;D

Hörru gulle gullan koko som en gök! När ska du ta dina darlings med dig och hoja dig ner till Skåne i sommar? Så vi kan snacka hoj och byta skor? Kan man erbjuda fröken 39:eek:r i följade variation (de sista finns i garderoben till hösten):

Gaaaah, tyvärr har jag dvärgfötter så 39 blir nog lite svårt...tror jag får stoppa lite papper i tån isåfall. Hojkortet är ju inte i handen ännu, men skåne låter fan lockande eftersom ni är ett gäng med sköna brudar där nere värda att titta förbi för en redig skånsk fylla. ;) :banana

Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Just som man trodde man sett allt så går man på gym och möts av detta.
Gladiator-sko Deluxe.

fy fan

Bifogat

• gladiator delete.jpg
    gladiator delete.jpg
    45.7 KB · Visningar: 64

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Gladiator-sko Deluxe.

fy fan

Jag kan inte rå för det, men jag tycker fortfarande att dom är skitfula hur bekväma vissa än må säga att dom är. Ärligt talat så lider jag hellre än timma i mina höga klackar än att skämmas en timma i ett par såna. :zpy

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
HA, diskussion angående skor på ett sporthojsforum :hihi

Angående gladiatorskorna, härlig zebrasolbränna man måste få av dem :rolleyes:

Hatar btw att köpa skor
:6surkart alla brudar som slänger skor omkring sig och butiker där man inte får ett par nya i skokartong går bort direkt.

Last edited:

Johanna

Guest
HA, diskussion angående skor på ett sporthojsforum :hihi

Angående gladiatorskorna, härlig zebrasolbränna man måste få av dem :rolleyes:

Hatar btw att köpa skor
:6surkart alla brudar som slänger skor omkring sig och butiker där man inte får ett par nya i skokartong går bort direkt.

då går jag fet bort =)

bryr mig inte om att ha det nya eller var med på modet. sånt är jag inte för. men ser jag ett par snygga skor måste jag ha. kan nog inte räkna hur många klackskor jag har haha

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
då går jag fet bort =)

bryr mig inte om att ha det nya eller var med på modet. sånt är jag inte för. men ser jag ett par snygga skor måste jag ha. kan nog inte räkna hur många klackskor jag har haha

Det måste helt enkelt va något med generna det där. :D Har gått nu i två veckor och suktat efter ett par skor och väljer nu mellan att äta nudlar en månad och köpa skorna eller att kunna äta normalt och skit i skorna. Det lutar jävligt mycket åt nudlar vill jag lova. Det va ju såååååå längesen jag köpte ett par nya och dom är bara så fina, orgasmiska. :Bugar

Vad tycker ni tjejer? Nudlar och skor?

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Den här tråden borde ligga under " Dagens Gaygrej" :näsblod

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Tycker gladiatorskorna kan vara fresh på en tjej som bär upp dom. Tycker de som dissar kan fota sina egna trendiga skor så vi okunniga får veta vad som är snyggt på riktigt!

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Tycker gladiatorskorna kan vara fresh på en tjej som bär upp dom. Tycker de som dissar kan fota sina egna trendiga skor så vi okunniga får veta vad som är snyggt på riktigt!

Jag personligen gillar de nedan, dålig bild men ändå.

Däremot så tycker jag att alla får ha vad fanken de vill på sig. Tänk om alla skulle gå klädda likadant och se likadana ut, fy fan vad tråkig världen skulle bli.

Bifogat

• untitled.JPG
    untitled.JPG
    5.8 KB · Visningar: 101

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag personligen gillar de nedan, dålig bild men ändå.

Däremot så tycker jag att alla får ha vad fanken de vill på sig. Tänk om alla skulle gå klädda likadant och se likadana ut, fy fan vad tråkig världen skulle bli.

Åh, sådana där skor och ett tramp stamp och en förortspizzeria. :drool
Komvux, here I come!

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Gladiator-sko Deluxe.

fy fan

Alltså, vad innebär "deluxe" enligt din definition? :confused:

Det där saken kan inhandlas på Sko-deluxe-Dej för 299 kr och är för det första vita :)freak) och har dessutom ett kardborrband (wtf!) och ser ut som en billig pinsam kopia på den äkta Gladiatorskon.
Som att prata om fotboll och jämföra Korpen-laget med Premier League.
Det ska vara äkta mörkt läder och spännen min vän :mattias
Allt annat är trams och bör inte förknippas med Galdiatorskon.

Är så glad att detta mode äntligen anlänt. :banana

Jag har spetsat in mej på dessa länge och kommer mycket väl ihåg att redan när jag var liten flicka och gick på kyrkans barntimme :brinnerup och där visade de tecknade filmer om Jesus och hans pips.
Den enda frälsning jag tog med mig därifrån var att jag tyckte att de där skorna han bar var så :yoparty
Nu är sökandet över och mitt liv känns äntligen fulländat nu när omvärlden har vaknat upp ur sin förvirring och tagit dessa skor till sig.
De finns överallt och utbudet verkar oändligt, amen.
:Bugar:Bugar

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Alltså, vad innebär "deluxe" enligt din definition? :confused:

Det där saken kan inhandlas på Sko-deluxe-Dej för 299 kr och är för det första vita :)freak) och har dessutom ett kardborrband (wtf!) och ser ut som en billig pinsam kopia på den äkta Gladiatorskon.
Som att prata om fotboll och jämföra Korpen-laget med Premier League.
Det ska vara äkta mörkt läder och spännen min vän :mattias
Allt annat är trams och bör inte förknippas med Galdiatorskon.

Är så glad att detta mode äntligen anlänt. :banana

Jag har spetsat in mej på dessa länge och kommer mycket väl ihåg att redan när jag var liten flicka och gick på kyrkans barntimme :brinnerup och där visade de tecknade filmer om Jesus och hans pips.
Den enda frälsning jag tog med mig därifrån var att jag tyckte att de där skorna han bar var så :yoparty
Nu är sökandet över och mitt liv känns äntligen fulländat nu när omvärlden har vaknat upp ur sin förvirring och tagit dessa skor till sig.
De finns överallt och utbudet verkar oändligt, amen.
:Bugar:Bugar

*viskar till dunderbruden* spelar ingen roll vilka skor vi tjejer visar för Markus kommer fortsätta dissa alla, han är kvinnohatare. :Bugar

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
För övrigt är det absolut fulaste och mest osexiga som finns inte platta gladiatorskor, foppatofflor osv. Det värsta är när någon tjej har på sig högre klackar än hon Faktiskt kan gå i. Goofy gång i snygga högklackade skor är betydligt mycket fulare än normal gång i fula platta skor.

Haha, fick en flashback ifrån midsomras i Cannes. Vi kom ifatt 3 tjejer på ca 18 år som gick framför oss, och en av tjejerna som gick med oss började med att kommentera att det är så gulligt när folk skall göra sig "fina" för att gå ut och festa i Cannes och så blir det så fel. Allt såg bara tacky ut och, precis som du säger, så toppas det hela med att de har klackar som är för höga för att de skall kunna gå i dem. Det kommenteras hur de likt Bambi på hal is försöker att stappla sig fram, när vi går förbi dem så hör vi att de pratar svenska med varandra = doh! Lite taskigt, men sanningen skall väl fram förr eller senare. :näsblod

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA