Skriv-vad-du-vill-tråden

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Aha,du menar tonåring?

En 25 årig kille är fan som en tonåring mer än ibland :gnissla

Jag undrade mera vad han hade gjort:pannkyss


Han släppte ut den höglöpande tiken från buren.... behöver jag säga mer. Så det blir ett samtal till veterinären i morgon så att hon kan få en spruta :huvet :gnissla :huvet
Inte ens en fundering på varför hon var där eftersom det inte tillhör det normala att hon är i bur *suck*

En jäkla tur att han är den som ska betala. Eller han skulle inte våga något annat om han inte vill sluta som falsettsångare :mad:
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Jag fick mina horn igår! :yoparty

:tummenupp grattis till hornen

01:30 hade jag lite mer än 6535 steg !! :) Dansa är bra !!! :yoparty

:lol jag undrar jag om du inte fuskar när du dansar :rolleyes: :tungan

En 25 årig kille är fan som en tonåring mer än ibland :gnissla

Han släppte ut den höglöpande tiken från buren.... behöver jag säga mer. Så det blir ett samtal till veterinären i morgon så att hon kan få en spruta :huvet :gnissla :huvet
Inte ens en fundering på varför hon var där eftersom det inte tillhör det normala att hon är i bur *suck*

En jäkla tur att han är den som ska betala. Eller han skulle inte våga något annat om han inte vill sluta som falsettsångare :mad:

:lol nu låter du så där gnällig igen, inte hans fel att hon löper ju :tungan :D
Fast sen igen så kan de ju vara bra att inte släppa ut en löpande tik bland alla han hundar :)
:va Hur gör man med hundens matte då då :rolleyes:
 
Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
:lol nu låter du så där gnällig igen, inte hans fel att hon löper ju :tungan :D
Fast sen igen så kan de ju vara bra att inte släppa ut en löpande tik bland alla han hundar :)
:va Hur gör man med hundens matte då då :rolleyes:

Nä inte hans fel att tiken löper men jag hade blivit mindre sur om han hade kunnat erkänna att han hade gjort fel men nä det går ju inte :rolleyes:

Och vad menar du nu :va :rolleyes: :va
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Nä inte hans fel att tiken löper men jag hade blivit mindre sur om han hade kunnat erkänna att han hade gjort fel men nä det går ju inte :rolleyes:

Och vad menar du nu :va :rolleyes: :va

:lol verkar ju dumt att erkänna att han gjort nå när han vet att de var dumt :)

:rolleyes: de vet väll inte jag, jag trodde ju du visste :D :tuttar
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Ja men han kanske trodde att han skulle få:fatta! :fatta! :fatta! :fatta!....


:D


:va Tror du att den uppretad/vansinnig Mitra är mindre farlig än en som får en vettig förklaring på vad som har hänt.Speciellt eftersom han inte nekar utan erkände direkt att det var han som hade släppt ut henne. Men det var ju inte hans fel att han gjorde det utan vårt/mitt för att vi inte hade skrivet en lapp eller liknande.

Då är du jävligt fel på det :cdevil :såjaponken
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
:va Tror du att den uppretad/vansinnig Mitra är mindre farlig än en som får en vettig förklaring på vad som har hänt.Speciellt eftersom han inte nekar utan erkände direkt att det var han som hade släppt ut henne. Men det var ju inte hans fel att han gjorde det utan vårt/mitt för att vi inte hade skrivet en lapp eller liknande.

Då är du jävligt fel på det :cdevil :såjaponken

JAHA....Han erkände på en gång vad han hade gjort, utan att du behövde elda bambuskott under naglarna eller koppla elkablar till nötterna på honom... Jag trodda att han nekade... Så nej, jag tror inte att en vansinnig syster yster är mindre farlig... Du får helt enkelt ta fram kettingen...:fatta!:kryckor
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:va kan man kräva av hyresvärden att de ska ljudisolera en lägenhet så man slipper höra grannarna när de spelar hög musik å väcker en???

:mad: nya grannar och barn som är äldre som gillar dunka musik, :huvet mitt huvud gör ont igen man får ju för fasiken epilepsi eller hjärtinfarkt av detta....och ja jag sover med öronproppar i öronen när jag jobbar :( men ändå vaknar man av att hela lägenheten vibrerar.
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top