Skriv-vad-du-vill-tråden

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Brassat till Karlskoga i fredags och sedan två dagar på åsen och sen brassa hem igen igår på kvällen. Satan vad det tär på kroppen. *asg*
Men du var sååååå duktig! *L* Jag behövde inte piska dig eller bestraffa dig på något anna sätt, även om det gör Kakan besviken. :tungan

Jag glömde förresten att jag skulle tjata på dig om fredag, men senilitet och mycket att göra får väl duga som orsak. Tills Kakan får tag på mig. OM hon får tag på mig. :D
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Men du var sååååå duktig! *L* Jag behövde inte piska dig eller bestraffa dig på något anna sätt, även om det gör Kakan besviken. :tungan

Jag glömde förresten att jag skulle tjata på dig om fredag, men senilitet och mycket att göra får väl duga som orsak. Tills Kakan får tag på mig. OM hon får tag på mig. :D

*ler stort*
Tack tack. Jag gjorde mitt bästa. Hehe.
Man ska inte piska mig... Man ska vara snäll o trevlig mot mig... Då kommer man såååååå mycket längre. Hihi.

Hon sa att du skulle påminna mig ja. Hehe. Har redan frågat om jag kan få ledigt så jag åker med er oavsett... De får helt enkelt lösa det på nått sätt. :D
Kul o träffa dig förresten. :yoparty
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Jävla K*khelvete!! På något sätt har jag lyckats tappa cutsen under färd så nu ser den helt jäkla krockad ut!!!:huvet :huvet

Får man aldrig vara glad?:kulspruta :machinegu
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Säg det, är jättenoga med att kolla att den sitter riktigt fast. En rolig sak är väl att Trind Tant fick springa som en skrämd liten hare mellan bilarna på Nynäsvägen.

:näsblod låter lite farligt







Måste säga att Paul Potts var lika bra irl som på tv även om det märktes att de låtarna han vann med var de han hade tränat mest på.
 
Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Säg det, är jättenoga med att kolla att den sitter riktigt fast. En rolig sak är väl att Trind Tant fick springa som en skrämd liten hare mellan bilarna på Nynäsvägen.

Satan i gatan... inte göra sådana saker. Du får binda fast den med spännband för säkerthets skull så du inte behöver zickzacka mellan bilar på nynäsvägen... :näsblod
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Satan i gatan... inte göra sådana saker. Du får binda fast den med spännband för säkerthets skull så du inte behöver zickzacka mellan bilar på nynäsvägen... :näsblod

Det hela kryddades med ett migränanfall och en massa medicin som gör att jag blir "sjösjuk". Ja du intressant liv man lever.....not!:yoparty
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top