Skriv-vad-du-vill-tråden

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
SNAJDARN skrev:
Hahah.. ja i ärlighetens namn ska ja fan inte klaga, hunnit me en hel del under mina dagar, en e ju helt bekräftat me tanke på att ja e farsa

Tror ja ställer för höga krav bara, o inte e beredd på o stå o sweet talk`a i evigheter utan bara vill käka kakan när ja e hungrig


:skrämd Nu blir jag lite nervös här måste jag säga :lol Men jag kan lugnt säga att jag smakar inte så bra :va eller vad vet jag :rolleyes: :tungan

I natt kommer att bli en tuff natt :näsblod

Ska bes bilen kl 10 och på e.m till vet med några hundar så det blir inte många timmars sömn innan jag ska jobba.

:va Borde du inte sova nu då :)
 
Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Idag när jag skulle köra hem ifrån Kista galleria och kommer fram till rondellen så tappar en av bilarna som redan kör i rondellen sitt högra bakhjul..
Det rullade iväg över rondellen och in i ett räcke , där det, tack och lov tappade den mesta farten och sedan vidare in i min bil. Kom två snubbar springades i panik och hämtade det sen..Hur fan kan de inte märkt att däcket satt löst innan de tappade det? Skumt! Bilen kan ju inte ha blivit så snygg. De körde utom synhåll innan de kom för att hämta däcket. Undrar dessutom hur de fick dit det sen, för de kan ju inte ha haft några bultar kvar att skruva tillbaka det med..
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top