Skriv-vad-du-vill-tråden

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
:rofl :rofl :rofl
Så borde en arbetsdag se ut...:D
Jag har inte lyckats komma undan med att sova på jobbet. Än. Men snackar skit gör jag tamejfan 90 % av tiden, så det är väl rätt lyckat? :rolleyes:
Nu är jag ju inte expert längre, så nu bara svamlar jag. Mer än annars. :D

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Jag har inte lyckats komma undan med att sova på jobbet. Än. Men snackar skit gör jag tamejfan 90 % av tiden, så det är väl rätt lyckat? :rolleyes:
Nu är jag ju inte expert längre, så nu bara svamlar jag. Mer än annars. :D

+7 på det! Övriga 10% går åt till att hämta nytt kaffe.

Nicotin

Guest
Sova och prata skit? :trött

gör man ju som oftast..en annan slår bara på telefonen så e man på jobbet så att säga..sen om man fortfarande sitter kvar i sängen med kaffekoppen...:tungan

för övrig så e det SÖNDAG imorgon..dagen före den uuuunderbaaara MÅNDAGEN..:D:yoparty:Bugar:banana

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
+7 på det! Övriga 10% går åt till att hämta nytt kaffe.
Jag trodde det var den tiden som gick åt till att surfa på SH?!? :lol (jag dricker inte kaffe)

gör man ju som oftast..en annan slår bara på telefonen så e man på jobbet så att säga..sen om man fortfarande sitter kvar i sängen med kaffekoppen...:tungan

för övrig så e det SÖNDAG imorgon..dagen före den uuuunderbaaara MÅNDAGEN..:D:yoparty:Bugar:banana
Ja, det är så najs att ligga kvar i sängen, med datorn i knäet och ändå vara i full jobb mode. :D

Måndag är najs. :krama

Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900

Men för oss andra som måste återgå till den Skydrol doftande vardagen är det fan inget underbart med måndagar... Därför föredrar jag att njuta av mina helger eftersom jag har begränsat med ledig tid...

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Men för oss andra som måste återgå till den Skydrol doftande vardagen är det fan inget underbart med måndagar... Därför föredrar jag att njuta av mina helger eftersom jag har begränsat med ledig tid...
Du har väl ledig tid de andra dagarna också? Även om det inte är lika många timmar som på helgdagarna. :krama

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Må fan ta den förbannade gammeln som gör att man vaknar klockan-tidigt-som-satan en söndagsmorgon, nu fattas det bara att min genetiskt defekta granne sätter igång att banka nu också så är lyckan gjord.:huvet:huvet:mad::huvet

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Morrn morrn.

Barnfri och hundfri och ända vaknar jag vid 5 och kan inte somna om... god damnit.
Tur det var MotoGP på tv i alla fall. :)

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Gåmåjjån !

Bygger hoj och lallar som fan !!!

LALALAAAAA:D

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...