Skriv-vad-du-vill-tråden

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Ska nu för en kort stund avika från min dagliga roll som:
Le Puck, pojkvän och formgivare av guds nåde och ta på mig läkarrocken.

Dr Puck.

I denna roll erbjuder jag er (nästan) alla ett kombivaccin mot Måndagstalibaner.

Då viruset är av en stereotyp där ena halvan består av Svin Nicotin och andra hälften Fågel Yasha Darkwing så ordinerar jag er att ta en dubbel dos av vaccinet.:D

Trevlig vecka !

Nicotin

Guest

Dr Puck.

I denna roll erbjuder jag er (nästan) alla ett kombivaccin mot Måndagstalibaner.

Då viruset är av en stereotyp där ena halvan består av Svin Nicotin och andra hälften Fågel Yasha Darkwing så ordinerar jag er att ta en dubbel dos av vaccinet.:D

Trevlig vecka !

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH..

tyvärr Dr Puck..inga mediciner och trolldrycker biter på mitt *älska måndagar*

JAAAAA SNAAAART MÅÅÅNDAG...

Kl 06.00 ska jag ringa och väcka alla som jag har nummer till och sjuuunga...GOOMORGON..det är äntligen MÅÅÅNDAG...:yoparty:D:yoparty

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös

Dr Puck.

Trevlig vecka !
Finns inget vaccin mot retrovirus, bara bromsmediciner. :mattias
I det här fallet lämnar vi å andra sidan mest bara bromsspår. I kalsongerna. :tungan

We will smitta er alla, you will not komma undan! :fakta

Nicotin

Guest
gomorron!! det har varit måndag jättelänge nu!!!!!!

Jaaaaatjoohoooo.....

Det är äntligen äntligen MÅÅÅÅNDAG...

Hadderajjan..livet e en fest..håll me om de....

Underbara måndagsmorgon..sitta här i varma goa sängen med laptopen redo för dagens jobb...:D:banana:banana

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Skitmåndag!
Vi har börjat med jour och det är jag som har första veckans jour... jovisst, händer ingenting... har bara jobbat sedan 06.30.
Fast det är klart, jag har i vanlig ordning varit vaken sedan 4 också... *mutter mutter*

Nicotin

Guest
Tjoohoo med all respekt Dr.Puck så har jag nu fått min diagnos..

Fann detta på AF..

"

Extra glad, energisk och effektiv med en uttalad känsla av välbefinnande och lust?

Den som känner så tycks vara lyckligt lottad.

Men i själva verket kan vederbörande vara sjuk, enligt Socialstyrelsen.
Den drabbade är fysiskt och mentalt effektiv och verkar egentligen inte ha några problem alls, bortsett från viss risk för tölpaktighet.

Hypomani kan vara ett förstadium till bipolär sjukdom, tidigare kallad manodepressivitet. Risken är att symtomen förvärras och övergår i mani, eller att den så euforiskt fryntliga personen faller ned i en depression.

– Det är lite grann av en varningssignal, men det kan vara bekymmersamt att veta var gränsen går för det kan se väldigt normalt ut, säger Lars Berg och tillägger att en hypoman person ofta saknar självinsikt.

Så i stället för att irriteras över alla hurtfriska, energiska, pratglada medmänniskor gäller det att ha viss förståelse.

De kanske egentligen är sjuka. De vet bara inte om det. :banana:banana:banana:banana

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Goooooooooooood mooooooooorning...
What a beautiful MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNDAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Tjoohoo med all respekt Dr.Puck så har jag nu fått min diagnos..

Fann detta på AF..

"

Extra glad, energisk och effektiv med en uttalad känsla av välbefinnande och lust?

Den som känner så tycks vara lyckligt lottad.

Men i själva verket kan vederbörande vara sjuk, enligt Socialstyrelsen.
Den drabbade är fysiskt och mentalt effektiv och verkar egentligen inte ha några problem alls, bortsett från viss risk för tölpaktighet.

Hypomani kan vara ett förstadium till bipolär sjukdom, tidigare kallad manodepressivitet. Risken är att symtomen förvärras och övergår i mani, eller att den så euforiskt fryntliga personen faller ned i en depression.

– Det är lite grann av en varningssignal, men det kan vara bekymmersamt att veta var gränsen går för det kan se väldigt normalt ut, säger Lars Berg och tillägger att en hypoman person ofta saknar självinsikt.

Så i stället för att irriteras över alla hurtfriska, energiska, pratglada medmänniskor gäller det att ha viss förståelse.

De kanske egentligen är sjuka. De vet bara inte om det. :banana:banana:banana:banana

Det bevisar alltså att du ÄR sjuk!:D

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Du får väl säga åt dem att jourtiden är flyttad, börjar 04.30. Take it or leave it. :D

Det där med att det inte händer någonting var lite sarkastiskt men jag såg nu att det inte kom fram så som jag skrev det... det är nämligen vad som är sagt angående jouren att det händer ändå ingenting i 90% av fallen. Men självklart så hade jag att göra från första minuten... :huvet

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Kan bara säga ÄNTLIGEN MÅNDAG!!

Började dagen med ett par koppar Kaffe, svor över att mitt mailprogram på jobbet fungerade kasst(kan inte jobba),, fortsatte sen med 45 minuter massage.
Så kan Måndagen börja bättre. :D:yoparty:Bugar

ÄLSKAR MÅNDAGAR!!

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Jag vet en sak till Nicotin lider av...
Det är faktiskt en simpel bristsjukdom...
Måttlighet heter den visst...

:hihi

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha