Skriv-vad-du-vill-tråden

Dr.Bike

Guest
Va'faan är det för fel på Miljöpartiet?!? :mad:

Kanske att de är blåögda orealistiska naivister som inte ser skogen för bara träden, missar helheten pga sin totalitära dogmatism samt silar mygg och sväljer kameler?

Vad vet jag? Men så skulle det ju kunna vara... ;)

Nicotin

Guest
Vad är rätt med miljöpartiet? Dom propagerar för att folk ska åka kommunalt medans dom själva åker taxi för att ta ett exempel...

fniss..kan se pluggen stå på plattan och tjoa ut miljöpartiets budskap..:D:D

Kanske att de är blåögda orealistiska naivister som inte ser skogen för bara träden, missar helheten pga sin totalitära dogmatism samt silar mygg och sväljer kameler?

hahahahahaha...så kan det ju vara utan att ha fakta framför mig..:D:banana

Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Last edited:

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Hoj
CBR1000RR & AT

Osså bor väl de flesta av dom i innerstan!?? :3freak

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Vad är rätt med miljöpartiet? Dom propagerar för att folk ska åka kommunalt medans dom själva åker taxi för att ta ett exempel...
Det är väl inte så smart, men du kan ju inte påstå att det finns något annat parti som också har en massa idiotier och hycklerier för sig?!?

Miljöpartiet har gjort en hel del bra också, om man ser bortom personliga missar (som vi uppenbarligen gör vad det gäller andra partitilllhörigheter).
Visst de är idealister, men utan dem hade inte miljöfrågan varit så etablerad i alla politiska partier som den är idag.

Jag är inte miljöpartist, men som jag ser det är de inte sämre än de andra partierna vad gäller moral, etik och respekt för regler. Däremot har de lite annan syn på saker och ting vad gäller många saker än vad kanske gemene man har? :rolleyes:

:lol Vilken rappakalja.

Vem av oss som sitter här kan säga att vi har helhetssyn i allt vi gör? jag kan då säga att trots tappra försök, har jag väldigt lite koll.

Alla slåss för det de tror på, vissa gör det med näven knuten i fickan, andra gapar och skriker och tänker inte på om de gör bort sig. Miljöpartiet lär sig, de är bara lite tröga och i vissa avseenden något trångsynta och enkelspåriga.

De är dessutom envisa, vilket har burit frukt, men samtidigt har de gett sig in i politiken har fått lära sig spelreglerna den hårda vägen. Det gör ont att inte ta reda på hur man spelar maktspelet i förväg.

Last edited:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Äh... Dom har ju tappat bort stolpen totalt...
Dom har rätt i sak, minska koldioxid o.dyl... Människan har misshandlat miljön rätt duktigt sen industrialiseringen inleddes men det är ett jävla tjat om att bilar är döden osv osv...
hela transpoirtsektorn inkludera bilar står för 4% av alla koldioxid...
Lösningen på detta? Jo skatta ihjäl fordonsägare för det är det enda som går enkelt då det finns ett färdigt register att bara plocka pengar av...
"Men det är ju bara att köpa en miljöbil"
Jomen vänta lite, jag ska bara skita ut en 250-300k.. Återkom om 5-10 år när miljöbilarna börjar kommer ner till vad normalsvensson har råd att lägga på en bil.. Och framförallt råd att serva... E85, det vanligaste miljöbränslet sliter hårt på motorerna och risken finns att
beggade E85 bilar kommer få motorhaverier så E85 löser upp allt vad olja heter i motorn...

Om dom kunde koncentrera sig på att hjälpa istället för att straffa så skulle dom säkerligen bli mycket större än vad dom är nu... Men men... det där med morot är det nog faen bara moderaterna som har börjat nosa på... och då bara gällande jobben..

Och sen den här jefla dumheten med att man inte får köra med dubbdäck på Söder...
Måhända att det inte är MP som är helt skyldiga till detta...
Det finns EN (1) studie gjort i detta ämne och till och med killen som gjorde studien säger att partiklarna som dubben sliter upp är för stora för att skada mänskliga lungor...

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Det är väl inte så smart, men du kan ju inte påstå att det finns något annat parti som också har en massa idiotier och hycklerier för sig?!?

Miljöpartiet har gjort en hel del bra också, om man ser bortom personliga missar (som vi uppenbarligen gör vad det gäller andra partitilllhörigheter).
Visst de är idealister, men utan dem hade inte miljöfrågan varit så etablerad i alla politiska partier som den är idag.

Visst är det så... Jag tycker att det är bra att miljöfrågan kommer upp, men inte på det viset..

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Schwiiist !!!

Kollade in ett gamalt avsnitt av Smash.:D

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:va Hur kommer de sig att när man letar efter något och måste ha så hittar man inte ens en knapp men när man inte ska ha nå alls så hittar man en jäkla massa.....finns de nån logisk förklaring till detta????

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
:va Hur kommer de sig att när man letar efter något och måste ha så hittar man inte ens en knapp men när man inte ska ha nå alls så hittar man en jäkla massa.....finns de nån logisk förklaring till detta????

Grejerna du letar efter kanske känner det på sig och går och gömmer sig?:va

Nicotin

Guest
gääääsp..mmmmm kaffe..autopiloten startade omgående med kurs..kaffebryggaren..

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
De är mina... :kär

Känner mig lite som Gollum... Precioussssssss. :gnissla

Bifogat

• jimmy choos.jpg
    jimmy choos.jpg
    27.5 KB · Visningar: 45