Skriv-vad-du-vill-tråden

Tomas Lofterud

Avdankad murvel
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Triumph Sprint 900 -98, Honda Transalp -99, Yamaha FZ1 -07, Triumph Bonneville -65, Yamaha XT660R 2007
Jag tycker Tant Rosa ska ge fan i och jobba i georgien och hålla sig hemma så man har nån å hacka på när det går dåligt för Brynäs... Å några andra skäl kan jag tänka mig oxå.

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:) I kväll ska jag roa mej på hög nivå och jag hoppas verkligen att Paranormal activity är så bra som dom säger så man får se hur många som vågar sitta kvar :D:banana

schizophrana

Guest
:) I kväll ska jag roa mej på hög nivå och jag hoppas verkligen att Paranormal activity är så bra som dom säger så man får se hur många som vågar sitta kvar :D:banana

den är skitbra, jag klättrade på väggarna hemma och lovade att aldrig mer somna (det gick sådär att hålla)

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
den är skitbra, jag klättrade på väggarna hemma och lovade att aldrig mer somna (det gick sådär att hålla)

:D Så hemsk var den inte så man inte kan sova efter men den var helt klart värd att se =)

Kan lägga till att jag hade 6 killar snett bakom mej i salongen....när filmen var slut och alla var på väg ut så vart en av killarna i behov av en toa :) De var 6 som gick in på toan för ingen av dom våga stå själv :D
Själv gick man hem med ett litet löjligt leende och funderade på hur många av dom som var i salongen kan sova i natt, jag vet att jag kan.

Typiskt, allt måste man göra själv! :)

Hade ju kunna erbjude den några steg fram å åter från bion :)

49 dar kvar, men jag är glad ändå!:) Man kommer närmare sin "oas" för var dag som går!:tummenupp
(För mej gäller det inflytt i ny lya iaf...)

:tummenupp Bra de, du kan få en blomma av mej som husvärmnings present :)

Last edited:

schizophrana

Guest
:D Så hemsk var den inte så man inte kan sova efter men den var helt klart värd att se =)

Kan lägga till att jag hade 6 killar snett bakom mej i salongen....när filmen var slut och alla var på väg ut så vart en av killarna i behov av en toa :) De var 6 som gick in på toan för ingen av dom våga stå själv :D
Själv gick man hem med ett litet löjligt leende och funderade på hur många av dom som var i salongen kan sova i natt, jag vet att jag kan

fy sjutton, ja egentligen hellre sova än att vara vaken och veta om den där skiten :)

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Goooo moooorgon!!!

För mig e de 99 dar kvar...

Om inge annat händer - vilket jag hoppas!!

Nu rörde du till det lite för mej...:va Du hoppas att nåt annat händer, lr...:confused:

Och är det flytt eller jobb långtbortistan för din del... Känner mej inte så uppdaterad, har varit lite körigt sista....månaderna...:rolleyes:

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Nu rörde du till det lite för mej...:va Du hoppas att nåt annat händer, lr...:confused:

Och är det flytt eller jobb långtbortistan för din del... Känner mej inte så uppdaterad, har varit lite körigt sista....månaderna...:rolleyes:

Har tackat ja till Affe och deploydate är den 22/2 men nu har FB lyst ut en drömtjänst i Georgien som jag kommer att söka och hoppas att jag får den. I så fall deployar jag i januari istället.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring