Kakan
Jag är en elak person med dyslexi *flin*
fy sjutton, ja egentligen hellre sova än att vara vaken och veta om den där skiten
de är väll mysigt å se allt som händer när man sover
fy sjutton, ja egentligen hellre sova än att vara vaken och veta om den där skiten
Har tackat ja till Affe och deploydate är den 22/2 men nu har FB lyst ut en drömtjänst i Georgien som jag kommer att söka och hoppas att jag får den. I så fall deployar jag i januari istället.
de är väll mysigt å se allt som händer när man sover
du är galen
OMFG vad mina armar inte vill funka.....
Var ute och brötade på Rosenholm med enduron idag mellan 1130 och 1600. Känns som en riktig genomkörare just nu, kan ju mycket väl bero på att det regnat 40mm senaste veckan så att säga att det var lera, höstlöv över alla rötter och allmänt jävligt kan man nog
Vill minnas någon härinne som tyckte det var jobbigt att bara gå runt släpandes på en JÄTTETUNG kamera
Ja, du är det ju så att jag har en fet kropp att bära på mina pinniga ben. Vad har DU att skylla på som ÅKER runt på ett åranscht skräp som gör jobbet ÅT dig?!?OMFG vad mina armar inte vill funka.....
...
Vill minnas någon härinne som tyckte det var jobbigt att bara gå runt släpandes på en JÄTTETUNG kamera
Söndag är inbokad för ny enduroutmattning på Rosenholm, då ska även kameran ställas in...Och apropå kamera då... Har du vinklat upp den du har på hjälmen, så att vi som tittar på filmerna inte blir så åksjuka...
Du får "ansöka om ledigt" till helgen sen också, för då vankas det tydligen lite sol! Själv ska jag ut och blåsa ur Speedyn en vända då, tänkte jag!
Ja, du är det ju så att jag har en fet kropp att bära på mina pinniga ben. Vad har DU att skylla på som ÅKER runt på ett åranscht skräp som gör jobbet ÅT dig?!?
Det åranscha skräpet behöver ju en förare med mild övertalningsförmåga för att inte bara åka rakt fram, därav tröttheten.. du får självklart prova på ett par varv på RH nästa gång du är i stan, jag lovar att inte flina om du blir trött
Ja, antingen är han sjuk eller så har han fullt upp på jobbet som en annan just nu..
Jobbigt när man inte hinner med att surfa på SH tillräckligt.
Jag har en drös med dekalark till Husan kvar, det är bara att klibba på så slipper du se det åranschaVadå om? Och det kommer aldrig att hända. Åranscht är eCklIgT!
OMFG vad mina armar inte vill funka.....
Var ute och brötade på Rosenholm med enduron idag mellan 1130 och 1600. Känns som en riktig genomkörare just nu, kan ju mycket väl bero på att det regnat 40mm senaste veckan så att säga att det var lera, höstlöv över alla rötter och allmänt jävligt kan man nog
SITT SA JAG*VOFF*
*VOFF*
Hörrö Da Fris..
Startat firma för att få billiga damunderkläder till dina "lekar"??
http://www.friis-co.se/default.asp?id=1
Såg butiken i Kista när jag och frugan var på (den manliga ) clas ohlson...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|