Skriv-vad-du-vill-tråden

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Har tackat ja till Affe och deploydate är den 22/2 men nu har FB lyst ut en drömtjänst i Georgien som jag kommer att söka och hoppas att jag får den. I så fall deployar jag i januari istället.

Hoppas du, så hoppas jag. Sen är det ju så att ju fortare vi nu blir av med Tant, desto fortare är hon ju tillbaka igen! :tummenupp:)

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
OMFG vad mina armar inte vill funka.....

Var ute och brötade på Rosenholm med enduron idag mellan 1130 och 1600. Känns som en riktig genomkörare just nu, kan ju mycket väl bero på att det regnat 40mm senaste veckan så att säga att det var lera, höstlöv över alla rötter och allmänt jävligt kan man nog :crash

Vill minnas någon härinne som tyckte det var jobbigt att bara gå runt släpandes på en JÄTTETUNG kamera :D

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC

Var ute och brötade på Rosenholm med enduron idag mellan 1130 och 1600. Känns som en riktig genomkörare just nu, kan ju mycket väl bero på att det regnat 40mm senaste veckan så att säga att det var lera, höstlöv över alla rötter och allmänt jävligt kan man nog :crash

Vill minnas någon härinne som tyckte det var jobbigt att bara gå runt släpandes på en JÄTTETUNG kamera :D

Och apropå kamera då... Har du vinklat upp den du har på hjälmen, så att vi som tittar på filmerna inte blir så åksjuka...:tungan
Du får "ansöka om ledigt" till helgen sen också, för då vankas det tydligen lite sol!:tummenupp Själv ska jag ut och blåsa ur Speedyn en vända då, tänkte jag!:yoparty

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös

...
Ja, du är det ju så att jag har en fet kropp att bära på mina pinniga ben. :fakta Vad har DU att skylla på som ÅKER runt på ett åranscht skräp som gör jobbet ÅT dig?!? :mad:

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Och apropå kamera då... Har du vinklat upp den du har på hjälmen, så att vi som tittar på filmerna inte blir så åksjuka...:tungan
Du får "ansöka om ledigt" till helgen sen också, för då vankas det tydligen lite sol!:tummenupp Själv ska jag ut och blåsa ur Speedyn en vända då, tänkte jag!:yoparty
Söndag är inbokad för ny enduroutmattning på Rosenholm, då ska även kameran ställas in...
Ja, du är det ju så att jag har en fet kropp att bära på mina pinniga ben. :fakta Vad har DU att skylla på som ÅKER runt på ett åranscht skräp som gör jobbet ÅT dig?!? :mad:

Det åranscha skräpet behöver ju en förare med mild övertalningsförmåga för att inte bara åka rakt fram, därav tröttheten.. du får självklart prova på ett par varv på RH nästa gång du är i stan, jag lovar att inte flina om du blir trött :D

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Det åranscha skräpet behöver ju en förare med mild övertalningsförmåga för att inte bara åka rakt fram, därav tröttheten.. du får självklart prova på ett par varv på RH nästa gång du är i stan, jag lovar att inte flina om du blir trött :D

Vadå om? :va Och det kommer aldrig att hända. Åranscht är eCklIgT! :zpy

Nicotin

Guest
nu börjar farbror nico bli lite orolig..läääänge sen thyg0d belyste tråden med sitt hrmm kunnande och visdom...e han sjuker kanske ??

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Ja, antingen är han sjuk eller så har han fullt upp på jobbet som en annan just nu..

Jobbigt när man inte hinner med att surfa på SH tillräckligt. :huvet

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Ja, antingen är han sjuk eller så har han fullt upp på jobbet som en annan just nu..

Jobbigt när man inte hinner med att surfa på SH tillräckligt. :huvet

Det sistnämnda kan jag meddela...
Nere i Flen på Glassfabriken senast igår... Plus folk borta i gruppen så man får
vara/fara överallt..
hatar att behöva jobba för lönen... :mad:

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Vadå om? :va Och det kommer aldrig att hända. Åranscht är eCklIgT! :zpy
Jag har en drös med dekalark till Husan kvar, det är bara att klibba på så slipper du se det åranscha :rolleyes:

Eller ännu bättre, du köper en egen Husa så kan du ju slippa den lilla åranscha helt.....

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Morgon. Börjar dagen med att hälla ut en flaska vatten farlig nära en av skolans datorer. Sen känner jag mej hungrig och tänker köpa mej en bulle tillfika. Behöver plocka ut pengar till det och knallar iväg till bankomaten som visar sej vara avstängd... -_- Hur ska jag nu kunna koncentrera mej fram tills lunch och en och en halv timme? :mad:

Meh. Sånt där verkar så roligt. :/ Det närmaste jag har kommit det där är de vintrar jag varit hos kusinerna i Jämtland och vi dragit runt med skotrarna i full fart på crossbanan som ligger vid deras gård. Skoj kan man ha iallafall. :banana

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Hörrö Da Fris..
Startat firma för att få billiga damunderkläder till dina "lekar"??
http://www.friis-co.se/default.asp?id=1
:hihi

Såg butiken i Kista när jag och frugan var på (den manliga :tungan) clas ohlson... :D

Muhahahaha :D

Måste nog ringa företaget och höra om lite sponsring, annars får jag väl helt enkelt kräva att få godkänna allt nytt de vill sälja, bara skicka bilderna till mig så looovar jag att granska dom ingående :tuttar

// S. Nuskgubbe

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...