Skriv-vad-du-vill-tråden

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
En fråga till resten av församlingen, hur gör ni när ni är ute och åker med någon och ni råkar tappa (det här var i Uppsala i rusningstrafik) bort varandra? Gör ni som jag gjorde, åker runt och letar efter sällskapet eller fortsätter ni till slutmålet i förvissning om att den andre hittar och därför får ta sig dit själv?
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
En fråga till resten av församlingen, hur gör ni när ni är ute och åker med någon och ni råkar tappa (det här var i Uppsala i rusningstrafik) bort varandra? Gör ni som jag gjorde, åker runt och letar efter sällskapet eller fortsätter ni till slutmålet i förvissning om att den andre hittar och därför får ta sig dit själv?


Jag skulle första stannat och väntat sen vänt tillbaka och letat.
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
En fråga till resten av församlingen, hur gör ni när ni är ute och åker med någon och ni råkar tappa (det här var i Uppsala i rusningstrafik) bort varandra? Gör ni som jag gjorde, åker runt och letar efter sällskapet eller fortsätter ni till slutmålet i förvissning om att den andre hittar och därför får ta sig dit själv?

Som Mitra skrev. Skulle först väntat vid första bästa ställe och sen vänt tillbaka och om ingen hittas sms-at och sedan åkt till slutdestinationen.
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jo det var vad jag tyckte också, men det tyckte tydligen inte polaren (eller ex-polaren numera):va:rolleyes:
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Vad ansåg hon att man skulle göra då?????
El rättare sagt. Vad var det som hände då????

Hon tyckte att eftersom båda visste var vi skulle så var det bara att åka vidare till målet (Rörken i det här fallet). När jag tog upp det med henne och frågade vad i h-e hon höll på med så sa jag till henne att om hon inte kan hålla avstånd så får hon ligga framför i fortsättningen, då tyckte hon kort och gott att vi inte skulle åka tillsammans mer.:näsblod Jag menar, man lämnar väll inte folk man åker med hur som helst? Jag åkte runt och letade medans hon åkte vidare...:huvet
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Hon tyckte att eftersom båda visste var vi skulle så var det bara att åka vidare till målet (Rörken i det här fallet). När jag tog upp det med henne och frågade vad i h-e hon höll på med så sa jag till henne att om hon inte kan hålla avstånd så får hon ligga framför i fortsättningen, då tyckte hon kort och gott att vi inte skulle åka tillsammans mer.:näsblod Jag menar, man lämnar väll inte folk man åker med hur som helst? Jag åkte runt och letade medans hon åkte vidare...:huvet

Eeeeee VAAAAAAA Det var det dumaste jag har hört. Snälla säg inte att hon är blondin oxå :rolleyes:
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Hon tyckte att eftersom båda visste var vi skulle så var det bara att åka vidare till målet (Rörken i det här fallet). När jag tog upp det med henne och frågade vad i h-e hon höll på med så sa jag till henne att om hon inte kan hålla avstånd så får hon ligga framför i fortsättningen, då tyckte hon kort och gott att vi inte skulle åka tillsammans mer.:näsblod Jag menar, man lämnar väll inte folk man åker med hur som helst? Jag åkte runt och letade medans hon åkte vidare...:huvet

Jag anser att om man ska samåka med någon ser man självklart till att man vet var den ndra personen är... Om man tappar bort varandra ser man till att antingen hitta varandra eller höra av sig till varandra så att man kan i så fall säga att vi ses på plats.
Det går inte att äh, skit samma jag tappade bort han, jag åker till slutmålet och hoppas på att han inte ligger under en lastbil el så...
*suck för sådana människor*
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Eeeeee VAAAAAAA Det var det dumaste jag har hört. Snälla säg inte att hon är blondin oxå :rolleyes:

Jo... Hur kunde du veta det?:va

Jag anser att om man ska samåka med någon ser man självklart till att man vet var den ndra personen är... Om man tappar bort varandra ser man till att antingen hitta varandra eller höra av sig till varandra så att man kan i så fall säga att vi ses på plats.
Det går inte att äh, skit samma jag tappade bort han, jag åker till slutmålet och hoppas på att han inte ligger under en lastbil el så...
*suck för sådana människor*

Det var ungefär det jag tyckte, det var därför jag frågade vad i h-e hon höll på med, eftersom jag var en aning (jävligt) irriterad, tillräckligt irriterad för att bara åka ett heat innan jag åkte hem...:huvet
 
Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Jo... Hur kunde du veta det?:va



Det var ungefär det jag tyckte, det var därför jag frågade vad i h-e hon höll på med, eftersom jag var en aning (jävligt) irriterad, tillräckligt irriterad för att bara åka ett heat innan jag åkte hem...:huvet

Hon verkar ju inte riktigt h hajat det där med att samåka nånstans så... Undrar hur glad hon hade varit om ingen väntade på henne el vände tillbakas för henne om hon gick omkull och inte kunde köra till slutdestinationen...
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Hon verkar ju inte riktigt h hajat det där med att samåka nånstans så... Undrar hur glad hon hade varit om ingen väntade på henne el vände tillbakas för henne om hon gick omkull och inte kunde köra till slutdestinationen...

Jo det tyckte jag också, när jag inte har sett den som ligger bakom på över 30 sekunder så brukar leta efter ett ställe att vända, är det jag som är konstig?:va
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Det är ibland rätt skrämmande att höra hur vissa behandlar sina vänner eller kan man ens kalla dom vänner :va

Somliga har vänner som verkligen gör rätt för ordspråket: Med sådana vänner behöver man inga fiender
 
Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Det är ibland rätt skrämmande att höra hur vissa behandlar sina vänner eller kan man ens kalla dom vänner :va

Somliga har vänner som verkligen gör rätt för ordspråket: Med sådana vänner behöver man inga fiender

Jo det är ganska bedrövligt, men såna människor klarar man sig bättre utan...:fakta
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Man ska inte slösa sin dyrbara tid på folk som man klarar sig bättre utan. Så enkelt är det... :D
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top